> عصر هامون - سوم خرداد نماد اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی:

سوم خرداد نماد اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه است

3 خرداد 1402 ساعت 8:52

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سوم خرداد نماد اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه و رهبری است.


حبیب‌الله دهمرده در گفتگو با عصرهامون با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس بیان کرد: توکل به خدا، تبعیت از ولایت‌فقیه و پشتیبانی ملت ایران رمز پیروزی در عملیات‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس که به فتح خرمشهر منتهی شد است.
 
وی افزود: سوم خرداد نماد اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه و رهبری است که در آن رزمندگان اسلام توانستند خرمشهر قهرمان را از دشمن باز پس گیرند.
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است که با الطاف الهی و رهبری‌های عالمانه امام راحل (ره) در کنار صلابت و ازخودگذشتگی‌های فرزندان قهرمان این مرزوبوم به وقوع پیوست تصریح کرد: حماسه ماندگار آزادسازی خرمشهر نماد و الگوی ماندگار شجاعت، غیرت و اتحاد ملت بزرگ ایران در برابر بدخواهان انقلاب و کشور است.
 
وی ادامه داد: آزادی خرمشهر باعث تقویت روحیه دفاعی در رزمندگان و مردم شد و نیز باعث شد تا دشمن از لحاظ روحی شکست بخورد.

دهمرده با اشاره به اینکه عزت امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است اظهار کرد: امروز اگر افتخاری در دنیا داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های حماسه‌آفرینان عملیات بیت‌المقدس است.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و خون پاک شهدا در اوج اقتدار و بالندگی بوده و با حرکت در مسیر ولایت‌فقیه می‌توان این مهم را بیش‌ازپیش تقویت کرد.
 
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: نیروی ایمان، تقوا و همدلی رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی باعث شد که با دست‌خالی خرمشهر را که به اشغال رژیم بعثی درآمده بود را آزاد و این عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.
 

انتهای خبر/ س
 


کد مطلب: 160769

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/160769/سوم-خرداد-نماد-اطاعت-پذیری-ولایت-فقیه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir