تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲
احمدرضا هاشمزهی طی مراسمی با حضور معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان و بزرگان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قصرقند معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، احمدرضا هاشم زهی در مراسمی با حضور معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان و بزرگان به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قصر قند معرفی شد، پیش‌ازاین مرتضی سایگانی این مسئولیت را بر عهده داشت.

رضا شریفی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قصرقند با اشاره به سالروز حماسه سوم خرداد اظهار کرد: برای حفظ این آب‌وخاک شاهد فداکاری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرزندان برومند ایران‌زمین بوده‌ایم.

وی با اشاره به نقشه دشمنان بیان کرد: باید بیش از هر زمان دیگری در کنار هم همدل، هم‌زبان صرف‌نظر از اختلاف سلیقه‌ها در جهت رشد و تعالی منطقه اقدام کنید.

 وی با اشاره به حوادث اخیر که در استان اتفاق افتاد اذعان کرد: با هوشیاری و بصیرت مردم، نخبگان، ریش‌سفیدان و معتمدین استان نقشه دشمنان بار دیگر خنثی شد.

 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به جنگ ترکیبی، ادراکی شناختی و هیبریتی که همه این‌ها در یک بسته علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی شد بود، افزود: دشمنان باتوجه‌به تعصب‌های قومی و مذهبی در حوادث اخیر در جهت تجزیه ایران برنامه‌ریزی کرده بودند.

 شریفی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: هدف اصلی دشمنان جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است.

 وی بیان کرد: دشمنان ایران‌دوست ندارند ملت ایران پیشرفت نمایند، ولی شاهد پیشرفت ملت ایران در اوج تحریم‌ها در همه ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، اقتصادی و... هستند.

 وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت بلامنازع منطقه است و همه دشمنان به دنبال منزوی نمودن ایران هستند.

 وی افزود: ما قدردان مردم، نخبگان و ریش‌سفیدان که این‌گونه صبورانه و نجیبانه در کنار مسئولان منصفانه هم کاستی‌ها و هم خدمات و پیشرفت‌هایی که صورت‌گرفته را بیان می‌کنند، هستیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان به لزوم توسعه شهرستان قصر قند با استفاده از ظرفیت‌های راهبردی در حوزه بهداشت و درمان، آب و کشاورزی تأکید نمود.

 وی تأکید کرد: مسئله بومی و غیربومی، و طایفه‌گری که از بعضی تریبون‌ها و رسانه‌ها مطرح می‌گردد، به نفع ملت ایران نیست؛ بلکه باید دولت و ملت در کنار هم بیش از گذشته کمبود‌ها را جبران نمایند.

 وی بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولان در این برهه حساس از تاریخ باید با تمام توان در راه خدمت، جهاد خدمت و هم جهاد تبیین قدم بردارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان اذعان کرد: شورا‌ها مسئولیت سنگینی دارند، شورا‌ها در کنار مطالبه‌گری باید در کنار مسئولین در زمینه تسهیلگری‌ها اقدام کنند.

وس با تاکید بر اینکه مرز در سیستان و بلوچستان دیگر یک تهدید نیست، گفت: ایجاد ارتباط هدفمند و هوشمندانه با کشور‌های پاکستان، افغانستان، عمان و سایر کشور‌های حوزه خلیج فارس با توجه به ظرفیت‌های کم نظیر و بی نظیر استان در دستور کار قرار دارد.

شریفی با اشاره به آغاز حرکت جهادی اخیر برای پیشرفت و توسعه استان تصریح کرد: شاهد رشد استان در حوزه کشاورزی، معادن، دامداری، غنی‌سازی ساحل و فراساحل هستیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcbwgb85rhb0zp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما