تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۷
نخستین المپیاد ورزشی کارگران سیستان و بلوچستان در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) زاهدان آغاز شد.
آغاز نخستین المپیاد ورزشی کارگران سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، آیین افتتاح نخستین المپیاد ورزشی کارگران سیستان و بلوچستان امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) زاهدان برگزار شد.

حامد آرامش، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ورزش کارگری باید در خدمت سلامت و جسم کارگر و باعث افزایش بهره‌وری تولید شود به همین منظور برنامه‌ریزی و اجرای جشنواره‌ها با رویکرد فرهنگی ورزشی را برای جامعه کار و تولید با حضور خانواده‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا زمینه شور و نشاط اجتماعی در جامعه هدف ایجاد شود.

حامد آرامش افزود: صیانت از نیروی کار همواره مورد تأکید مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قرار دارد و این مهم را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی اظهار کرد: مجموعه‌های کارگری نیاز مبرم به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی دارد و مهیاکردن این ظرفیت‌ها باعث کاهش آسیب‌ها و سلامت روحی و روانی کارگران و رضایت‌مندی خانواده‌ها می‌شود.

حسین سعیدیان، رئیس هیئت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان هم گفت: این المپیاد از  اول خرداد با حضور ورزشکاران بانو و آقا با شعار «ورزش، سلامتی، بهره‌وری» آغاز شد و تا بیستم خردادماه نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: در هیئت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان اجرای برنامه‌های امیدبخش و نشاط‌آفرین در جامعه کارگری را هدف‌گذاری کرده‌ایم و برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگران در این راستا است.

حسین سعیدیان افزود: امیدواریم با تغییر نگاه‌ها به ورزش کارگری و ورود حامیان مالی به این بخش، شاهد اعزام ورزشکاران کارگر استان به رویدادهای ملی و بین‌المللی باشیم، چرا که این ظرفیت در ورزشکار کارگر وجود دارد و باید از آن حمایت و پشتیبانی لازم صورت پذیرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcc4xqs12bqem8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما