تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی:

آزادسازی خرمشهر به دنیا ثابت کرد ایران ماندگار است

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر به دنیا این پیام را مخابره کرد که ایران اسلامی ماندگار است.
آزادسازی خرمشهر به دنیا ثابت کرد ایران ماندگار است
ملک فاضلی در گفتگو با عصرهامون با تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به اینکه عملیات بیت‌المقدس یک نقطه عطفی در جنگ و دفاع مقدس بود بیان کرد: فتح خرمشهر نمونه بارزی از نصرت الهی بود که رزمندگان اسلام در سایه ایمان و توکل بر خدا به آن دست یافتند.
 
وی افزود: مبارزه جانانه رزمندگان ما در برابر رژیم تا دندان مسلح بعثی موجب آزادسازی خرمشهر شد و این پیام را به دنیا مخابره کرد که ایران اسلامی ماندگار است و فرزندان این مرزوبوم از خاک و سرزمین خود جانانه دفاع می‌کنند.
 
این نماینده مجلس اخلاص رزمندگان را یکی از عوامل مهمی آزادسازی خرمشهر عنوان کرد و تصریح کرد: آنچه در خرمشهر اتفاق افتاد گنجینه گران‌بها و درس‌آموزی است که هر وقت ما بااخلاص از میهن و سرزمین خود دفاع کردیم و کار کردیم پیروز هستیم.
 
فاضلی با بیان اینکه سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی است افزود: عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و پیروی از فرامین امام راحل توانستند دشمن بعثی را شکست و خونین‌شهر را از اشغال آنان آزاد کنند و در این راه فرزندان پاک ایران اسلامی خون خود را برای این آزادی و ماندگاری نثار کردند.
 
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم به همراه نیروهای نظامی و بسیجی با هم متحد و یک‌صدا شدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی در تصرف دشمن دربیایید.
 
فاضلی ادامه داد: خرمشهر و حماسه‌سازانش برای همیشه در دل تاریخ ماندگار شدند و امروز وظیفه همه ما این است تا جوانان و نسل سوم انقلاب را با این رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها آشنا کنیم.
 
انتهای خبر/ س
  https://asrehamoon.ir/vdcdjz0foyt0956.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما