تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱
ساخت فضای آموزشی استاندارد آینده‌ای درخشان برای دانش‌آموزان در پی دارد.
آینده‌ روشن سیستان و بلوچستان با گسترش فضای آموزشی استاندارد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، بهشت حاصل اعمال همین دنیاست و انجام اعمال نیک و باقیات صالحات برای آخرت خیلی با ارزش است یکی از این اعمال شایسته مدرسه‌سازی و ساخت فضای آموزشی برای فرزندان این سرزمین است.

هر چند که نزد خداوند متعال هیچ اقدام خیر و ثوابی بی‌پاداش نمی‌ماند اما موضوع مدرسه‌سازی از آنجا که با آموختن علم و دانش همراه است از امور خیریه‌ای است که در اسلام نسبت به آن توصیه فراوانی شده است.

با مدرسه و به طور کل آموزش می‌توان بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را برطرف نمود مدرسه اولین قدم از نردبان آموزش و مدرسه‌سازی کاری بسیار نیک و پسندیده است.

مدرسه بنیادی‌ترین پایه جامعه است پس اگر در راه گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی گامی برداریم قطعاً بزرگ‌ترین و شایسته‌ترین گام را برداشته‌ایم.

دراین راستا گرچه خیریه‌های بسیاری فعال هستند، اما هنوز هم به تعداد خیرین بیشتر و بیشتری در سیستان و بلوچستان نیاز است تا کل نیازات در این زمینه برآورده شود.

۱۸ کلاس درس و یک خوابگاه شبانه‌روزی در کنارک ساخته می‌شود

عبدالغفور حوت، فرماندار شهرستان کنارک ضمن تقدیر از خیرین بیان کرد: حضور مؤثر و جدی خیران باعث شده نهضت مدرسه‌سازی در شهرستان کنارک روز به روز در حال توسعه باشد که نوید روز‌های پر‌امید را می‌دهد.

وی افزود: تاکنون کلنگ ۱۸ کلاس درس و یک خوابگاه شبانه‌روزی در شهرستان کنارک به زمین‌زده شده است.

فرماندار شهرستان کنارک تصریح کرد: این مدارس شامل سه مدرسه ۶ کلاسه و یک خوابگاه شبانه‌روزی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان احداث و در اختیار دانش‌آموزان بخش مرکزی شهرستان کنارک قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با کلنگ‌زنی این سه باب مدرسه حدود ۶۰۰ دانش‌آموز از فضای استاندارد بهره‌مند خواهند شد.

حوت گفت: احداث مدرسه ۶ کلاسه در روستای ناصر آباد بخش مرکزی، احداث مدرسه ۶ کلاسه در روستای پارک مراد بخش مرکزی، احداث مدرسه ۶ کلاسه در روستای پارک بشیر بخش مرکزی و احداث خوابگاه شبانه روزی در روستای پیر بخش کهیر است.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcizuazwt1aqv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما