تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۵
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر:

ضرورت حفظ وحدت در جامعه راه به خاک مالیدن بینی دشمنان نظام است

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر گفت: رمز پیروزی ما حفظ وحدت میان نظامیان و ملت و رهبری حکیم انقلاب است.
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از پهره، اسکندر دانشمندی در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ایرانشهر که به مناسبت سالروز آغاز عملیات بیت المقدس برگزار شده بود، بیان کرد: ما یکبار جنگ هشت ساله دفاع مقدس را داشتیم که در آن زمان حتی برادران و خواهران ما در این شهر یعنی ایرانشهر در خرمشهر حماسه آفریدند که تلاش همه رزمندگان باعث سربلندی کشور عزیزمان ایران شد.

وی با اشاره به اینکه ای کسانی که عاشق انگلیس و آمریکا هستید لعنت خدا بر شما باد، خداوند متعال از جنایتکاران نخواهد گذشت، افزود: خرمشهر چهار بار مورد تصرف قرار گرفت ولی نجات یافت که یکبار زمان عثمانی به دنبال تصرف سلیمانی بود و بار دوم در زمان شاه محمد و به کمک انگلیس و بار سوم در جنگ جهانی دوم به بهانه حضور آلمانی‌ها در ایران آمریکا و انگلیس این شهر را تصرف کردند و بار چهارم در هشت سال جنگ دفاع مقدس این جریانات اتفاق افتاد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: چادر بهترین سنگر است و شما خواهران با حفظ این سنگر مجاهدت می کنید و به مانند کسانی که در چنین روزی اعم از مادران، خواهران، برادران و پدران از خود و خانواده‌شان از فرزندان خود گذشتند و چنین روزی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی درباره عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شده بود، ادامه داد: از برجستگی‌ها و نقاط قوت این عملیات این بود که سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج مردم از تمام نقاط حول محور انقلاب و امامت در این میدان حضور داشتند و این پیروزی را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: اما اگر بخواهیم جنایتکارانی همچون آمریکا، انگلیس خائن و اسرائیل را دوباره به خاک بمالیم رمز پیروزی ما حفظ وحدت میان نظامیان و ملت و رهبری حکیم انقلاب است.

در ادامه محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک این روز بزرگ یادآور عملیات غرورآفرین بیت المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند:" آینده انقلاب متعلق به شماست و شما باید آینده را حفظ کنید و شما باید خرمشهرها را حفظ کنید اما نه در میدان جنگ بلکه جنگ ترکیبی که در میادین مختلف شاهد آن هستیم".

وی افزود: امروزه به برکت انقلاب و شهدا شاهد درخشش انقلاب شکوهمند در عالم هستی هستیم.

هراتی تصریح کرد: در عصر حاضر می‌طلبد در مقابل تهاجم های دشمن و جنگ ترکیبی پیشرو که دشمن به دنبال گرفتن اراده مردم بوده ما باید به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنیم که می‌فرمایند ما باید با توکل بر خداوند و با اتحاد در برابر همه تهاجم های دشمن مقابله کنیم در هر لباس و هر مقامی که هستیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgxz9qxak9374.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما