کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب در سیب و سوران مطرح کرد:

سوم خرداد سال ۶۱ تاریخی ماندگار در تقویم دفاع مقدس

3 خرداد 1402 ساعت 18:35

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب در سیب و سوران گفت: سوم خرداد سال ۱۳۶۱، برای همیشه تاریخ، روز پیروزی و نماد عینی ایثار رزمندگان است.


فرهاد سپاهی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: یکی از ماندگارترین اتفاقات دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر قهرمان بود که همچنان در اذهان مردم به‌عنوان یکی از مهمترین عملیات‌های جنگ تحمیلی به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: امروز در گام دوم انقلاب نیز همچون سوم خرداد سال ۶۱ نیازمند تفکر و روحیه مقاومت در برابر دشمنی هستیم که بیش از هر چیز عزت، اقتدار و عظمت ما را نشانه گرفته و ما باید بدانیم که بنا بر تأکید رهبر انقلاب، همچنان خرمشهر‌ها در پیش داریم.

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب در سیب و سوران افزود: بیش از هر زمان دیگری نیازمند عزم، اراده و روحیه‌ی برآمده از مقاومتِ سوم خردادی هستیم؛ مقاومتی که در پناه اخلاص و بندگی خدای متعال، معادلات به ظاهر سخت و گاه ناممکن این دنیا را بر هم می‌زند و دستاورد آن عزت، اقتدار و استقلال برای ملت رشید و غیور ایران اسلامی است.

وی اذعان کرد: نباید هیچ گاه از یاد ببریم که حقیقتاً هویت ملی و اسلامی جامعه ما با تاریخ فداكاری‌ها و ایثارگری‌های مردم در ایام الله دفاع مقدس گره خورده و بی‌تردید حماسه جاودان سوم خرداد در این بین، بر نقطه اوج چنین دوران افتخارآمیزی قرار گرفته است.

سپاهی با بیان اینکه دفاع از کیان مملک در جنگ تحمیلی بدون نگاه‌های مذهبی و قومی انجام شد گفت: در دفاع مقدس با توجه به اینکه به خاک ایران اسلامی تجاوز شده بود تمام اقشار جامعه با جان و دل از خاک ایران اسلامی دفاع کردند و نقطه عطف این مقاومت مثال زدنی مردم ایران عملیات بیت المقدس آزاد‌سازی خرمشهر قهرمان بود.

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب در سیب وسوران خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی و زمانی که خرمشهر به اشغال رژیم بعثی عراق در آمد تعدادی از ژنرال‌های ارتش عراق با بیان این جمله که آمده‌ایم تا بمانیم جنگ روانی را علیه ایران آغاز کرده بودند و ادعا‌های واهی داشتند اما با بازپس‌گیری و آزاد‌سازی خرمشهر قهرمان دلیران مردان ما جواب ادعای عراقی‌ها را اینگونه دادند که آمدیم و شما نبودید.

انتهای خبر/ ف


کد مطلب: 160823

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/160823/سوم-خرداد-سال-۶۱-تاریخی-ماندگار-تقویم-دفاع-مقدس

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir