کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه سراوان:

ایران بر خلاف تبلیغات و جنگ روانی دشمن در اوج قدرت است

5 خرداد 1402 ساعت 15:11

امام جمعه سراوان گفت: امروز نظام اسلامی ایران بر خلاف تبلیغات و جنگ روانی که ایجاد کردند قدرتمند و در اوج قدرت است.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری با اشاره به قرارگرفتن در دهه کرامت بیان‌کرد:  ولادت با سعادت امام رئوف امام رضا (ع) را در پیش داریم، یکی از شخصیت‌های بی‌بدیل و نعمت‌های الهی برای ایرانیان است.

وی با اشاره به آیات و روایات متعدد در باب شخصیت نورانی امام رضا(ع)، ادامه‌داد: زیارت مرقد نورانی امام رضا(ع) دارای فضیلت و جایگاه ویژه‌ای است، خوشا به حال افرادی که در مسیر اهل بیت (ع) طهارت، پاکی و عبادت را از سیره آنها فرا می‌گیرند.

امام جمعه سراوان گریزی به دیدار رئیس جمهور با نخست وزیر پاکستان زد و ادامه‌داد: پاکستان یکی از کشورهای غرب آسیا است که از نظر جغرافیایی و جمعیت و مرز طولانی که با کشور ما دارد دارای اهمیت است، این دیدارها اهمیت و ارزش دارد و هر چه ما با همسایگان ارتباط قوی‌تری داشته باشیم آورده بیشتری به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: آنچه بعد از این دیدار رخ داد ناخرسندی برای دشمنان اسلام و مسلمانان و ملت پاکستان و هم اما به پا خواسته انقلاب اسلامی ایران بود، دیگران به ویژه رژیم صهیونیستی ناراحت شدند آنها از دیرباز تلاش دارند که لانه فساد در کشورهای اسلامی ایجاد و آنها را به این لانه های فساد مشغول کنند.

وی تصریح کرد: امروز نظام اسلامی ایران بر خلاف تبلیغات و جنگ روانی که ایجاد کردند قدرتمند و در اوج قدرت است. امیدواریم این ناخرسندی مورد توجه کشور و حکومت پاکستان قرار گیرد، اگر این مراودات نفع کشور ماست چندین برابر به نفع پاکستان است.

امام جمعه سراوان گفت: این گلایه و مطالبه از کشور پاکستان است، یک مشت یاغی، شرور و انسان‌های بی هویت در آن سوی مرز جمع شدند و به دنبال شرارت و یاغی‌گری هستند، تقریبا مزدور هستند از دیگران برای شرارت پول می‌گیرند انتظار داریم لانه اینها به کلی خراب و از بین برود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان‌کرد: پس از چند روز از دیدار رئیس جمهور کشور با نخست وزیر پاکستان شهادت مظلومانه مرزبانان را شاهد بودیم که یقینا منفور ملت و کشور پاکستان نیز هستند اما بستری فراهم شور که اینها اجازه پیدا نکنند که به صورت کور و بزدلانه پنج نفر از دلاورمردان مجاهد و مظلوم را به شهادت برسانند.

وی تصریح‌کرد: شایسته نیست اگر نتوانند لانه اینها را جمع کنند نظام اسلامی با هر تدبیری اینها را جمع می‌کند، در طول تاریخ بسیاری از گردن‌گشان گردن‌کشی کردند و خود را یاغیانی در تراز بین‌المللی می‌دانستند اما گردن آنها شکسته و به دار آویخته شدند.

امام جمعه سراوان بیان کرد: امروز چهار شرور بی‌هویت نمی‌توانند خللی در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایجاد کنند، شهادت این مرزبانان یقینا امنیت را بیشتر خواهد کرد، قوت بیشتری به همه مجاهدان مرزبان و نیروهای امنیتی خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه هر کسی با نظام و این مسیر و این حقیقت سر ناسازگاری داشته باشد ما به چشم خود دیدیم که به ذلت کشیده شدند، اذعان‌کرد: برخی افراد علیه نظام و وحدت حرف نزنند، بر طبل شرارت نکوبند از خدای متعال و از مجاهدان رزمندگان بترسند.

وی اضافه‌کرد: دشمن به دنبال از بین رفتن وحدت اس، مردم سیستان و بلوچستان مردم وحدت آفرینی هستند،صاحبان تریبون و نخبگان و افراد مسئول اگر می‌خواهند حرف و کلامی بزنند در مسیر وحدت مردم باشد از هیچ احدی قابل قبول نیست که بخواهد در مسیر شکستن وحدت مردم قدم بردارد.

خطیب نماز جمعه سراوان با بیان اینکه وحدت یکی از نعمت هایی است که با برکت انقلاب به وجود آمده‌است، افزود:  بعضی از افراد حرف‌هایی‌ می‌زنند، خطابه‌هایی دارند، توهم در ذهن دارند که می‌خواهند از طرف مردم حرف بزنند اولا بدانند از طرف مردم و در مسجد و تریبون اگر حرف می‌زنید یک مسئله غلط است، شما حق ندارید از طرف مردم مسئله‌ای را بگویید، چقدر مردم شما را قبول دارند؟ شما از کجا همچین مباحثی را می‌گویید که بغضی از گروهی را در گروه دیگر ایجاد کنید.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطرنشان‌کرد: در انقلاب اسلامی بستر فراهم شد، تریبون در اختیار بعضی‌ها قرار گرفت و جایگاه در بین مردم پیدا کردند، ببینید اینها را به برکت خون شهدا و صبر مادر شهیدی که پنج فرزند خود را برای وحدت، انقلاب و اسلام به جبهه فرستاد، شهید شدند و صبوری کرد اینها را قدر بدانیم و قدردان این نعمت باشیم تا وحدت خدشه دار نشود.

انتهای خبر/
 


کد مطلب: 160868

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/160868/ایران-خلاف-تبلیغات-جنگ-روانی-دشمن-اوج-قدرت

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir