تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۰
شهید حسینعلی شهرکی در وصیت‌نامه خود مردم مسلمان را به وفاداری خود به‌نظام جمهوری اسلامی فراخوانده است.
به‌نظام جمهوری اسلامی وفادار باشید
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سرباز شهید حسینعلی شهرکی در سال ۱۳۴۶ در روستای جزینک از توابع شهرستان زابل در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود، در دامن مادری متدین تعلیم و پرورش یافت.
 
این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
 
شهادت می‌دهم که هیچ معبودی جز الله نیست و محمد صل الله علیه واله و سلم بنده و فرستاده و آخرین پیامبر از ۱۲۴ هزار پیامبر است و علی و یازده فرزندش نیز جانشین او هستند.
 
ای مردم بدانید که انسان دارای دو بعد مادی و معنوی است بعد مادی از همان جسم و قوای شهوانی و غرائز حیوانی است و اگر آدمی بیشتر در رفع نیازمندی‌های این بود کوشش کند بیشتر از خداوند دور می‌شود و ارزش انسانی خود که همانا رسیدن به کمال و لقاءالله است از دست می‌دهد و بعد معنوی او که روح و قلب است با اعمال نیک و پرستش و عبادت خدا دوری از رفع فرائض حیوانی پرورش‌یافته و کمال خود را می‌یابد و همانا سعادت بشر در دنیا در کمال این بعد است.
 
بدانید هر انسانی خواهد مرد و چه خوب که انسان با رعایت موارد فوق از عذاب الهی به‌دور باشد و چه‌بهتر که انسان با انتخاب راهی درست و جهاد در راه معبودش؛ مرگش شهادت در راه خدا باشد تا به سعادت الهی برسد.
 
امت مسلمان، امام را تنها نگذارید و از جمهوری اسلامی حمایت کنید؛ زیرا که سعادت شما و کشور اسلامی در این است؛ حزب‌الله، مسجدها را خالی نگذارید که به گفته امام «مسجد سنگر است» و در دعاهای کمیل و توسل شرکت کنید و به نمازجمعه بروید.
 
پدر و مادر عزیزم می‌دانم که فرزند خوبی برای شما نبودم؛ اما امیدوارم که من را ببخشید تا شاید مورد لطف و رحمت خدا قرار گیرم، خواهران گرامی حجابتان را رعایت کنید و کودکان خود را باتربیت اسلامی بهترین مبارز و مسلمان واقعی و مزمن بارآورید تا ادامه‌دهندگان راه شهیدان باشند و نگذارید که انقلاب به انحراف کشیده شود.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdccpxqs02bqeo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما