تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳
به همت بسیج ادارات شهرستان نیک‌شهر برگزار شد؛

برگزاری میز خدمت جهادی در نیک‌شهر

به مناسبت دهه کرامت میز خدمت جهادی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیک‌شهر در راستای پاسخگویی مستقیم مسئولین و مردم در منطقه عشایری کجویی برپا شد.
برگزاری میز خدمت جهادی در نیک‌شهر
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از استال پرس، حسین نکویی فرمانده سپاه شهرستان نیک‌شهر گفت: در بحث صیانت از حقوق شهروندی که دررابطه‌با اجرای مفاد قانون حقوق شهروندی تشکیل شده است، مهم‌ترین برنامه تکریم ارباب‌رجوع، رعایت احترام و ادب نسبت به مردم و مراجعین است.
 
 وی با اشاره به اینکه در ادارات حجم نیازها، انتظارات مراجعین، محدودیت اعتبارات و شرایط اقتصادی جامعه و مشکلات مردم می‌طلبد، ادامه داد: شیوه خدمت با متانت و برخوردی آرام و دلسوزانه‌تر از طرف کارمندان باشد که طبق ارزیابی‌های به‌دست‌آمده وضعیت موجود حاکی رضایت نسبی مردم است.
 
 فرمانده سپاه شهرستان نیک‌شهر خاطرنشان کرد: در همین راستا با اهدافی همچون خدمت‌رسانی بهینه و مورد رضایت ارباب‌رجوع از طریق اصلاح فرایندها، حذف فرایندهای غیرضروری و زائد، افزایش سرعت ارائه خدمات، افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با ارباب‌رجوع و نیز دسترسی آسان به خدمات از طریق متمرکزکردن آنها در یک مکان راه‌اندازی و سعی شده است از طریق میز خدمت مستقر در ادارات تمامی درخواست‌ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود.
 
 نکوئی با بیان اینکه کریم ارباب‌رجوع و رعایت حقوق شهروندی را سرلوحهٔ خدمات خود می‌دانیم تأکید کرد: رعایت مواردی از قبیل آراستگی، نظم و آمادگی برای ارائه خدمات به مردم، وقت‌شناسی، رعایت ادب و نزاکت، عدالت و انصاف در ارائه خدمات خود به مردم همکاری و خوش برخوردی، آمادگی برای ارائه اطلاعات و توضیحات کافی به خدمت گیرندگان از لزوم کار است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcc4xqss2bqeo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها