تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۰
استاندار سیستان و بلوچستان از اتصال بزرگراهی نخستین شهر سیستان و بلوچستان به زاهدان تا ۲ ماه آینده خبر داد.
اتصال بزرگراهی نخستین شهر سیستان و بلوچستان به زاهدان تا ۲ ماه آینده
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، محمد کرمی در بازدید از روند ساخت بزرگراه محور بم - نصرت‌آباد - زاهدان ضمن اعلام رضایت از حجم کار و پیشرفت پروژه بیان کرد: دولت تمامی توان خود را بکار گرفته است تا بتواند تا ۲ سال آینده ۲ شهر نصرت‌آباد و زابل را هم به مرکز استان به‌صورت بزرگراه متصل کند.
 
وی با بیان اینکه گام نخست در مسیر توسعه، تکمیل زیرساخت‌ها به‌ویژه بزرگراه است، افزود: قطعاً اتصال ۲ شهر استان به زاهدان به‌صورت بزرگراه ضمن ایجاد امید آفرینی در جامعه نشان خواهد داد که دولت سیزدهم به تعهدی که به مردم شریف سیستان و بلوچستان برای توسعه زیرساخت‌ها داده بعد از یک وقفه تاریخی پایبند است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 
استاندار تأکید کرد: عقب‌ماندگی‌ها باید به‌سرعت جبران شود.
 
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید بیان کرد: این اداره کل به تعهدی که به مردم داده است پایبند بوده و با همه توان و تلاش سعی دارد عقب‌ماندگی تاریخی استان را در حوزه بزرگراه‌ها جبران کند.
 
عطاءالله اکبری با بیان اینکه برای ایفای نقش این استان در حوزه حمل‌ونقل و ترانزیت باتوجه‌به موقعیت راهبردی آن نیاز به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه راه است، تصریح کرد: این اداره کل هم اکنون در ۱۰۰ کیلومتر از محورهای حوزه شمال استان در حال ساخت بزرگراه است و به‌زودی ۶۰ کیلومتر دیگر نیز به سطح افزوده خواهد شد و این مهم تا تکمیل شبکه بزرگراهی درون و بیرون استانی ادامه خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه توسعه شبکه بزرگراهی یکی از اولویت‌های مهم و اصلی سیستان و بلوچستان است و طرح‌های این بخش بدون وقفه در حال اجراست، اظهار کرد: افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادف جاده‌ای، افزایش ظرفیت ترافیکی مسیر، افزایش رونق اقتصادی منطقه، کاهش اتلاف زمان و بهبود وضعیت زیر بنایی و زیر ساخت استان از مهم‌ترین اهداف این طرح است.
 
انتهای خبر/ س
 
  https://asrehamoon.ir/vdcgyz9qtak93y4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما