تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۹
بمناسبت دهه کرامت و سالروز آزاد سازی خرمشهر افتتاح شد؛

افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در حاشیه کلانشهر زاهدان

به‌مناسبت دهه کرامت و سالروز آزاد سازی خرمشهر، در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان زاهدان پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در پارک وحدت با ظرفیتی بالغ بر ۶ هزار نفر افتتاح شد.
افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در حاشیه کلانشهر زاهدان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان؛ بمناسبت دهه کرامت و سالروز آزاد سازی خرمشهر، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال پارک وحدت محله کوثر در حاشیه کلانشهر زاهدان با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، رئیس اداره ورزش و جوانان، بخشدار و جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران افتتاح و به بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال پارک وحدت محله کوثر زاهدان در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، شورای اسلامی شهر و شهرداری زاهدان و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در فضای با زیربنای ۱۳۵۰ متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی / استانی افتتاح و به مورد بهره برداری رسید.

با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر در قالب ۸۰۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان محله شهرک باباییان واقع در سی متری کوثر فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 لازم به ذکر است، به لطف خداوند و با حمایت های دولت مردمی و انقلابی، ۱۰ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال بمناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر در سراسر استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaown6a49nio1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما