تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۷
زندگی در گرمای ۴۰ درجه بدون برق؛

دلیل قطعی برق ۲۰ ساعته در سرباز چیست؟

طی دو روز گذشته، برق شهرستان های سرباز و راسک بیش از ۲۰ ساعت با دمای بالای ۴۰ درجه، دچار قطعی و افت ولتاژ شدید شد.
دلیل قطعی برق ۲۰ ساعته در سرباز چیست؟
به گزارش پایگاه‌های خبری عصرهامون، بی‌نظمی و ساعات طولانی قطعی پی در پی برق و افت ولتاژ مداوم جریان برق مردم مناطق روستایی شهرستان‌های سرباز و راسک را کلافه کرده است به‌طوری‌که این قطعی‌های مکرر و افت ولتاژ به طور متوالی در طول روز مشکلات بسیاری را برای مردم این مناطق به وجود آورده است.

خاموشی ۲۰ ساعته برق با دمای بالای ۴۰ درجه باعث مشکلات زیادی برای شهروندان شهرستان‌های سرباز و راسک اعم از: سوختگی وسایل سرمایشی، تعطیلی کسب و کار‌ها شده است.

طی دو روز گذشته، برق منطقه علی آباد شهرستان سرباز و پارود راسک بیش از ۲۰ ساعت با دمای بالای ۴۰ درجه، دچار قطعی و افت ولتاژ شدید شد.

دکل‌های اپراتور‌های تلفن همراه شهرستان‌های سرباز و راسک فاقد باتری هستند و با قطعی برق، سیگنال و اینترنت تلفن همراه نیز قطع می‌شوند و مردم در مواجه با حوادثی همانند آتش سوزی، تصادف، اعزام بیماران اورژانسی و در تماس با پلیس، اورژانس و نیرو‌های امدادی با مشکل جدی مواجه هستند.

تخریب شبکه علت قطع برق منطقه علی آباد شهرستان سرباز و منطقه پارود راسک بود
به دنبال انتشار خبری مبنی بر «قطع برق ۲۰ ساعته از علی آباد بخش مرکزی شهرستان سرباز تا شهر پارود شهرستان راسک» ولید رسولی، مدیر اداره برق شهرستان سرباز در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: ساعت ۱۰ صبح مورخ هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲ به دلیل تخریب دو اصله تیر چوبی در مکان صعب العبور از خط علی آباد که تغذیه‌کننده برق روستا‌های بپاتان تا حاجی آباد بخش کیشکور شهرستان سرباز است؛ برق این منطقه قطع شد.

وی افزود: پس از اطلاع قطع خط مزبور، سه اکیپ عملیاتی از نیرو‌های پرسنل برق راسک و سرباز به جهت برق دار کردن و مانور خطوط اعزام و پس از ۳ ساعت از زمان خاموشی، تمامی مشترکین خط علی آباد توسط خطوط مجاور برق دار شدند.

مدیر اداره برق سرباز تصریح کرد: در ادامه ساعت ۱۸:۳۰ به دلیل فولباری شبکه، خط هاتف دچار عیب و آسیب دیدگی تجهیزات شد که نیرو‌های مستقر در بخش پارود فوراً نسبت به عیب‌یابی و رفع عیب به طول خط اعزام شدند و پس از رفع عیب، برق تمامی مشترکین پس از گذشت دو و نیم ساعت وصل شد.

وی ادامه داد: همزمان با رفع عیوب خطوط مجاور، عملیات اجرایی پایه‌های چوبی آسیب دیده خط علی آباد نیز آغاز و پس از تلاش پرسنل این منطقه و با توجه به صعب العبور بودن مسیر این خط اصلاح شد.

رسولی گفت: به دلیل هم جواری و نزدیکی خط هاتف با خط علی آباد برای اجرا و اصلاح، ناچاراً در این بازه زمانی به صورت موقت و دقایقی برق برخی از روستا‌ها قطع شده است.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcgqq9qzak93z4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها