تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

اجرای طرح رعد و دستگیری ۷۵۰ متهم در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در دومین مرحله از اجرای طرح رعد ۷۵۰ متهم در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
اجرای طرح رعد و دستگیری ۷۵۰ متهم در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، دوست علی جلیلیان دقایقی قبل در دومین مرحله از طرح رعد استانی در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این طرح باهدف تأمین امنیت شهروندان توسط همکاران پرتلاش و زحمت‌کش و ولایت‌مدار نیروی انتظامی در مجموعه انتظامی استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: طی عملیات‌های منسجم و برق‌آسا اقصی‌نقاط استان در مجموع تعداد ۷۵۰ نفر از انواع متهمین دستگیر شدند که در بین این تعداد ۱۶ باند سازمان‌یافته جرائم اعم از سارقین مسلح، اشرار و مخلان نظم و امنیت وجود داشتند که توسط همکاران ما متلاشی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعداد ۸۲ قبض انواع سلاح‌های غیرمجاز جنگی در این طرح کشف و ضبط شد، ادامه داد: تعداد ۲۰۰ تیر راکت جنگی برای اولین‌بار در استان طی رصد و اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط همکاران ما در پلیس اطلاعات کشف و ضبط شد.

وی در ادامه از کشف بیش از یک تن مواد مخدر خبر داد و اضافه کرد: دراین‌رابطه ۶۰ نفر از قاچاقچیان خرد و کلان دستگیر شدند.

جلیلیان اظهار کرد: در تداوم اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ نفر از معتادان متجاهر جمع‌آوری شدند و هزار و ۵۰۰ نفر از افراد مهاجر که از مرز گذر کرده بودند توسط همکاران ما دستگیر شدند.

وی ارزش ریالی کلیه اموال مسروقه در این طرح را بیش از ۳۲ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: طرح‌های ضربتی، فوریتی و عملیاتی ما تداوم خواهد داشت و حداقل در هر ماه دو طرح ویژه در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهیم کرد.

به گفته جلیلیان؛ در کنار اقدامات انتظامی و سلبی که انجام می‌دهیم اقدامات ایجابی هم در دستور کار قرار دارد تمام تلاش ما این است که احساس امنیت را در جای‌جای استان سیستان و بلوچستان حاکم کنیم.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن همکاری با پلیس و حمایت ویژه از فرزندان خود در مجموعه انتظامی استان، هرگونه اخبار و اطلاعات امنیتی را بلافاصله با سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ یا ۱۱۶ و یا با مراجعه به نزدیک‌ترین مراکز انتظامی به ما اطلاع‌رسانی کنند.

این مقام انتظامی گفت: مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان بدانند که استان سیستان و بلوچستان جای امنی برای آنها نیست و قاطعانه با آنها برخورد خواهیم کرد.

انتهای خبر/‏
https://asrehamoon.ir/vdca66n6y49niw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما