> روزی آرام می‌گیریم که مشکلات منطقه حل شده باشد مردم عمق راهبردی نظام اسلامی هستند | عصر هامون
تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما روزی در این منطقه آرام و قرار خواهیم گرفت که تمامی مشکلات و مصائب منطقه حل شده باشد.
روزی آرام می‌گیریم که مشکلات منطقه حل شده باشد/ مردم عمق راهبردی نظام اسلامی هستند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، احمد شفائی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سراوان بیان کرد: امروز روز تکریم رزمنده مجاهدی است که توانست خدمات ارزنده‌ای را در شهرستان انجام دهد.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا علیه السلام در خصوص نشانه‌های انسان عاقل افزود: ما همه باید در خدمت به مردم جامعه تلاش کنیم و از فرصت بوجود آمده کمال استفاده را ببریم.

فرمانده سپاه سلمان با بیان تسلیت به مناسبت ایام رحلت امام خمینی رحمت الله علیه تصریح کرد: سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه همه ما است تا نگذاریم انقلاب به دست افراد نااهل بیافتد و یاد امام از ذهن جامعه دور شود؛ ما وظیفه داریم تا فرمان ولی امر را در مقاطع و فرصت‌های مختلف اطاعت نماییم.

وی تصریح کرد: امام راحل که انقلاب شکوهمند را به پیروزی رساند توانست به مردم مسلمان جهان هویت و جایگاه بدهد؛ امام راحل در مسیر مبارزاتی خویش از آبرو، آسایش، فرزندان و همه چیز خود گذشت تا انقلاب را به پیروزی برساند و ما باید قدردان مجاهدت‌های‌ ایشان باشیم.

شفائی تأکید کرد: مهم‌ترین خاصیت مکتب امام خمینی رحمت الله علیه این بود که مبتنی بر ایدئولوژی بود که این ایدئولوژی نیز بر پایه توحید و خداباوری بوده است.

وی گفت: امام راحل توجه ویژه به عدالت داشتند و امروز نیز شما شاهدید امام خامنه‌ای عزیز به‌عنوان فرزند خلف‌ ایشان همان مسیر را با قدرت طی کرده و کشور را از موانع مختلف یکی پس از دیگری گذر می‌دهد.

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: فتنه سال ۱۴۰۱ که از جانب دشمن برنامه‌ریزی شده بود برای تمام کردن کار انقلاب بود که دشمنان باز هم نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی افزود: با لطف خداوند امروز علمای عزیز ما به پیروی از مکتب امامین انقلاب میدان دار مقابله با دشمنان و خدمت به نظام اسلامی هستند.

شفائی تأکید کرد: امروز وظیفه سنگینی بر گردن علما و معلمان ما وجود دارد و آن تبیین و روشنگری در خصوص فتنه‌های دشمن است؛ علمای عزیز ما دیده‌بان جامعه برای روشنگری در خصوص دسیسه‌های دشمنان هستند.

وی همچنین گفت:‌ امیدواریم با انسجام و همراهی همه مردم بتوانیم اقدامات خوبی را در مسیر انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار انجام دهیم.

فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: ما روزی در این منطقه آرام و قرار خواهیم گرفت که تمامی مشکلات و مصائب منطقه حل شده باشد و ما به عنوان پاسدار انقلاب و دستاورد‌های آن در خصوص انقلاب، دستاورد‌های آن و خدمت به مردم وظیفه داریم؛ مردم عمق راهبردی نظام اسلامی هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار تکریم و سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی به‌عنوان فرمانده سپاه شهرستان سراوان معارفه شد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcewz8zfjh8p7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما