تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۴
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پایه و اساس آموزش‌وپرورش معلمان هستند، گفت: معلم نقش اساسی و تأثیرگذاری در آینده این کشور ایفا می‌نماید‌.
معلمان نقش اساسی و تأثیرگذاری در آینده این کشور دارند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از روابط‌عمومی استانداری؛ محمد کرمی در حاشیه بازدید از دانشگاه فرهنگیان استان بیان کرد: پایه و اساس هر کشوری آموزش‌وپرورش است نه‌تنها تربیت نسل آینده بلکه آینده یک کشور در آموزش‌وپرورش ساخته می‌شود.

محمد کرمی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی دقیق در مسیر تربیت نسل‌ها بیان داشت: اگر برنامه‌ریزی و اقدام صحیح صورت بگیرد؛ مسلماً نیروهای خلاق، مؤمن، متفکر، جهادی و انقلابی تربیت خواهد شد، در غیر این صورت دچار آسیب جدی خواهیم شد.

وی در ادامه به جنگ فرهنگی و شناختی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و افزود: جنگ شناختی ۵ شاخص و دو ابزار مهم دارد.

استاندار تصریح کرد: ابزار جنگ شناختی رسانه و فضای مجازی است، اگر ما از این دو ابزار استفاده صحیح نداشته باشیم با چالش مواجه خواهیم شد.

کرمی خطاب به معلمان بیان داشت: برای اینکه روی دانش‌آموزان تأثیرگذار باشید، علاوه بر توجه به نوع برخورد و رفتار در جهت توانمندی علمی و فکری دانش‌آموزان برنامه‌ریزی نمایید.

وی با تأکید بر اینکه قرآن بهترین دستورالعمل زندگی است، اذعان کرد: تأثیر رفتار معلمان بر روی دانش‌آموزان غیرقابل‌انکار است، و الگوپذیری معلمان از کتاب انسان‌ساز و هدایتگر قرآن در این مسیر مورداستفاده قرار بگیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: خداوند به معلمان توفیقی داده که در این جایگاهی که منصوب به انبیاست خدمت نمایند.

کرمی تصریح کرد: با تلاش و کوشش برای کسب علم و تربیت نسل‌ها می‌توانید دانش‌آموزان و دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی ایران تربیت نمایید.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgxq9qyak93z4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما