تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۸
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

وحدت رمز موفقیت انقلاب در فتنه هاست

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل که باعث شد انقلاب با قدرت به مسیر خود ادامه دهد و در قبال فتنه‌ها پیروز بیرون بیاید مسئله وحدت بود.
وحدت رمز موفقیت انقلاب در فتنه هاست
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، احمد شفائی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان خاش بیان کرد: امروز ما باید بیش از گذشته نسبت به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی معرفت پیدا کنیم تا بتوانیم مسیر ارزشمند انقلاب را پیش ببریم.

وی افزود: روزی در خفقان رژیم شاهنشاهی مردم نجیب ایران اسلامی در تنگنا بودند و سیستم حاکمیت به گونه‌ای با اعتراضات برخورد کرده بود که هیچکس جرأت سخن گفتن نداشت.

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: در این شرایط امام عزیز با دیانت و اعتقاد عمیق خود به صحنه آمد و گام به گام نهضت خود را پیش برد و علی رغم همه بد عهدی‌هایی که در مسیر دیده بود متوقف نشد.

شفائی تصریح کرد: زمانی که اولین جرقه‌های انقلاب رقم خورد و رژیم شاهنشاهی ترس را احساس کرد، امام را تبعید کرد؛ اما امام خسته و ناامید نشد و با عنایت خداوند و همراهی مردم در سال ۵۷ نهضت خود را به پیروزی رساند.

وی افزود: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دست از دشمنی و ضربه زدن بر نداشتند و با دسیسه‌های مختلف فتنه‌های مختلفی را علیه نهضت امام به راه انداختند اما اعتقادات، باور‌ها و دیانت امام خمینی رحمت الله علیه باعث شد تا فتنه‌های مختلف شکست بخورد و مسیر انقلاب امتداد پیدا کند.

فرمانده سپاه سلمان گفت: پس از رحلت امام خمینی رحمت الله علیه نیز فرزند خلف‌ایشان یعنی امام خامنه‌ای عزیز مسیر را با قدرت و اعتقادات راسخ ادامه داد و امروز می‌بینید که دشمنان و فتنه‌های آنان هربار با شکست روبرو شد.

شفائی تصریح کرد: در طول مبارزات و حیات طیبه انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین دلایل که باعث شد انقلاب با قدرت به مسیر خود ادامه دهد و در قبال فتنه‌ها پیروز بیرون بیاید مسئله وحدت بود.

وی افزود: دشمن در سال گذشته با تمام توان همه ظرفیت خود را به میدان آورد تا انقلاب را با مشکل روبرو کند اما باز هم تیر آن‌ها به سنگ خورد. امروز همه متولیان اجرایی کشور تلاششان بر این است تا مشکلات کشور را حل کنند؛ رمز موفقیت در این است که باید فضای همدلی را در کشور بیشتر کنیم.

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: مسیر انقلاب اسلامی با اقتدار پیش خواهد رفت و متوقف نخواهد شد؛ اگر کسی راه خود را از مسیر جدا کند خود متضرر خواهد شد. ما پاسداران انقلاب اسلامی فدائیان ملت هستیم و تا نفس می‌کشیم نخواهیم گذاشت کسی آهنگ حرکت این انقلاب را کند نماید.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در عرصه‌های مختلف نیرو‌های مسلح در میدان هستند و مردم انقلابی ایران را تنها نخواهند گذاشت.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی تکریم و سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار به عنوان فرمانده سپاه شهرستان خاش معارفه شد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjxvevyuqemyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما