تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۵
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان خبرداد:

دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا در سراوان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان گفت: به مناسبت دهه کرامت و با حضور کاروان حامل پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) با خانواده شهدا دیدار انجام شد.
دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا در سراوان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، غلامعلی اسلامی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت بی‌بی فاطمه معصومه(س) و آقا امام رضا(ع)، مراسم استقبال از پرچم بارگاه ملکوتی آقا امام رضا(ع) و خادمین آن حضرت با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان، سعید تجلیلی فرماندار شهرستان و سایر مسئولین و آحاد مردم مومن و متدین و ولایت مدار شهرستان در محل مسجد حضرت علی(ع) برگزار شد و سپس کاروان زیرسایه خورشید و خادمین امام رضا(ع) دربیت شهیدمحمداسلام زومکزهی حضور یافته و از خانواده معظم شهید دیدار و تجلیل بعمل آمد.


وی افزود: شهید محمد اسلام زومکزهی متولد۱۳۵۰ و تاریخ شهادت ۱۳۸۴درشب عید غدیر توسط افرادمسلح و اشرار از خدابی خبر به شهادت رسید و محل شهادت شهید پسکوه و یگان اعزامی وی بسیج بوده است، شهید زومکزهی متاهل و دارای چهار فرزند، یک فرزند پسر و سه فرزند دختر است.

رئیس بنیاد شهید امورایثاگران سراوان ادامه داد: دیداروعیادت از پدرشهیدان محمد و مجیب الرحمن و حمیداله نوشیروانی با حضور سردار ناظری مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان و مشاور ارشد مدیر کل بنیاد شهید و در پایان دیدار از پدر شهیدان تجلیل و تکریم بعمل آمد و برای ایشان آرزوی صحت و سلامتی و شفای عاجل ازدرگاه احدیت داشتند.

اسلامی خاطر نشان کرد: شهید محمد نوشیروانی در تاریخ هجدهم مهرماه سال ۶۷ توسط اشرار مسلح در ۱۰ کیلومتری مرز پاکستان به شهادت رسید؛ این شهید بزرگوار دارای یک همسر و دو فرزند پسر است.

وی تصریح کرد: شهید مجیب الرحمن نوشیروانی نیز در درگیری با اشرار مسلح در کوهک سراوان (۱۰ کیلومتری مرز پاکستان) در هیجدهم مهرماه سال ۶۷ به شهادت رسید.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران سراوان اذعان کرد: شهید حمیداله نوشیروانی نیز در درگیری با اشرار مسلح در نزدیکی مرزپاکستان در هجدهم مهرماه سالذ ۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمد که این شهید معظم نیز دارای سه فرزند دختر و یک فرزند پسر است.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdchmznzq23n-vd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها