تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۴
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

توسعه زیرساخت‌های ورزشی منجر به افزایش ورزشکاران حرفه‌ای می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: توسعه زیرساخت‌ها منجر به افزایش ورزشکاران حرفه‌ای می‌شود.
توسعه زیرساخت‌های ورزشی منجر به افزایش ورزشکاران حرفه‌ای می‌شود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، عباس شیبک در دیدار فرماندار سراوان، ضمن پیگیری مشکلات حوزه ورزش و جوانان شهرستان سراوان، قول مساعدت در جهت رفع و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی این منطقه به‌ویژه خانه جوان را داد و بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و به‌ویژه خیرین ورزشی فضاهای ورزشی مناسب و استاندارد در اختیار مردم ورزش‌دوست قرار دهیم.
 
وی افزود: تسریع در نصب چمن‌های مصنوعی مینی‌فوتبال در زمین‌های آماده زیرساخت و فنس‌کشی اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان است.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: باتوجه‌به حمایت فرماندار و شهرداری و نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان جهت تکمیل چمن مصنوعی بخشان که مدت زیادی از آن می‌گذرد به‌زودی این پروژه آماده بهره‌برداری خواهد شد تا در بین جوانان این بخش هم شور و نشاط ایجاد شود.
 
شیبک گفت: تخصیص اعتبارات و تجهیزات ورزشی به  شهرستان‌های سراسر استان و همچنین بهسازی و نوسازی باتوجه‌به میزان ورزشکاران سازمان‌یافته و ظرفیت هر منطقه برنامه‌ریزی‌شده است.
 
با تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزش سراوان جان دوباره می‌گیرد

سعید تجلیلی، فرماندار شهرستان سراوان ضمن قدردانی از انجام تعهدات اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان رخ‌داده و با کامل‌شدن خانه جوان، سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان سراوان جان دوباره می‌‌‌‌گیرند.
 
وی با اشاره به ظرفیت تأثیرگذار زمین چمن‌های مصنوعی مینی‌فوتبال برای جوانان علاقه‌مند به ورزش و باتوجه‌به آماده‌شدن زیرساخت زمین در بخشان نسبت به نصب چمن آن تأکید کرد.
 
انتهای خبر/ ف
  https://asrehamoon.ir/vdcjivevhuqemyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما