تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر:

بیش از ۱۳ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ‌گذشته کشف و معدوم شد

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از جمع‌آوری و معدوم بیش از ۱۳ تن مواد غذایی فاسد خبر داد.
بیش از ۱۳ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ‌گذشته کشف و معدوم شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، فیض الرحمن رسولی زاده بیان کرد: در راستای بازرسی‌های انجام شده اردیبهشت‌ماه سال جاری بازرسان بهداشت محیط تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مقدار ۱۳/۳۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در حوزه دانشگاه جمع‌آوری و معدوم شد.
 
وی افزود: بازرسان بهداشت محیط در اردیبهشت‌ماه سال جاری تعداد ۶ هزار و ۸۲۵ بازدید از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام داده‌اند که به علت عدم رعایت موازین بهداشتی ۱۲ مورد پلمب، ۲۲ مورد معرفی به مراجع قضایی و برای ۲۳۴ مورد هم اخطاریه صادر شده است.
 
 رسولی زاده ادامه داد: در جهت حفظ سلامت شهروندان و با اجرای طرح‌های ضربتی و نظارت مستمر بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند طبق قانون با آنها برخورد می‌شود
 
 سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: طی این مدت تعداد ۱۹۷ مورد هم نمونه‌برداری مواد غذایی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را به طور شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت مطرح تا دراسرع‌وقت بازرسان بهداشت محیط موارد را پیگیری کنند.

انتهای خبر/ ق https://asrehamoon.ir/vdcb08b8grhb0gp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما