تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۱
 در شادی و غم، در گرفتاری و شکرانهٔ نعمت، سفر به مشهد را برمی‌گزینند، امام رضا(ع) راه ارتباطی ایرانیان به دنیای امامت و ولایت است.
دل هر ایرانی عجین شده با امام رضا(ع)
 به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سرزمین ولایت زیباترین و پاک‌ترین و ناب‌ترین لحظات را برای هر کسی رقم می‌زند حس خوشی که به زائران امام رضا دست می‌دهد نسیمی یست که از همان سرزمین می‌وزد سلامی که به امام می‌دهی اجازه‌ای که برای ورود به حرم می‌گیری همه حکایت از این دارد که امام پیش ماست و سلام ما را می‌شنود و اگرچه پاسخش را به گوش نمی‌شنویم؛ اما لذتی که از این گفتگو می‌چشیم؛ یعنی پاسخ سلام امام را گرفتی.
 
برای گلستان شدن ایران، برای بهشتی شدن دنیا، کافی است این ارتباط را تقویت کنیم کافی است با تمرین و تجربه‌ای که از ارتباط با امام رضا(ع) به دست آوردیم برای ارتباط به امام‌زمان (عج) استفاده کنیم.
 
اینکه بدانیم امام‌زمان (عج) چه می‌خواهد بعید است کسی خواسته آن محبوب را بداند و اجابت نکند اینکه بدانیم امام چه چیز را معروف می‌داند بعید است کسی از دعوت به آن معروف ابا کند اینکه دراین‌ارتباط بدانیم از چه ما را نهی می‌کند بعید است آنکه لذت ارتباط با دنیای امامت را چشیده آن را اجباری بداند و به این نهی امام، نه بگوید.
 
این هم از مهربانی آقاست که به لطف او، ما با تمام فرزندان زهرا (س) و علی علیهماالسلام آشنا می‌شویم و لذت ارتباط با دنیای امامت را می‌چشیم و همین برای مدافع شدن ما و برای ماندن زیر پرچم اهل‌بیت (ع) کافی است.
 
به قلم احمد ملاشاهی

انتهای خبر/ 
  https://asrehamoon.ir/vdcepz8zxjh8p7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما