تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۴
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خبر داد:

پاسخگویی به ۲۷۰۰ گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲ماهه امسال به ۲ هزار و ۷۰۰ گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ پاسخ داده شد.
پاسخگویی به ۲۷۰۰ گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴
ایرج حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در بازه زمانی یکم فروردین‌ماه تا پایان اردیبهشت‌ماه، از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره صنعت، معدن و تجارت استان به تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی مردمی معادل ۵ هزار و ۶۹۹ دقیقه، پاسخ داده شده است.
 
وی افزود: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه ۱۲۴، میانگین زمان پاسخگویی کارشناسان این مرکز یک دقیقه و ۳۵ ثانیه بوده که پایین‌تر از استاندارد تعریف شده ۲ دقیقه بوده است.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: در همین مدت نیز تعداد ۸۴۳ تماس صوتی ضبط شده از طریق صندوق صوتی، توسط کارشناسان مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت، این اداره ثبت و برای رسیدگی ارجاع شده است.
 
وی ادامه داد: بیشترین گزارش‌ها اخذ شده مردمی طی همین مدت، مربوط به گرانی کالا به‌ویژه مواد غذایی، خوراکی نوشیدنی، روغن، مرغ، خودرو و‌ خدمات خودرویی و عدم رعایت ساعات کار نانوایی‌ها و‌ گاز مایع و طرح یکپارچه خودرو بوده است.
 
حسن‌پور گفت: بر اساس نظرسنجی سامانه، بالغ بر ۷۰ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی به‌صورت الکترونیک از نحوه پاسخگویی رضایت کامل داشته‌اند که این موضوع نشان‌دهنده توجه ویژه این اداره کل به موضوع استفاده از نقش مردم در فعالیت‌ها است.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcfvydyjw6dvxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما