تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۹
مسئول کانون خدمت رضوی آستان قدس رضوی در سراوان:

سراوان بیش از ۳۰ خادم‌یار رضوی شیعه و سنی دارد

مسئول کانون خدمت رضوی آستان قدس رضوی در سراوان گفت: سراوان بیش از ۳۰ خادم‌یار شیعه و سنی دارد.
سراوان بیش از ۳۰ خادم‌یار رضوی شیعه و سنی دارد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سعید سپاهی در گفتگو با شستون بیان کرد: از سال ۱۳۹۶ مسئولیت کانون خدمت رضوی آستان قدس رضوی را برعهده گرفته‌ که تاکنون خدمات ارزنده‌ای از سمت آستان قدس رضوی در شهرستان سراوان انجام شده است.

وی افزود: خدماتی از قبیل توزیع سبدهای غذایی، اهدای جهیزیه بین نوعروسان نیازمند و خانواده معظم شهدا، پخت غذای گرم به مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان و عیدهای ملی و مذهبی صورت‌گرفته است.

مسئول کانون خدمت رضوی سراوان ادامه داد: علاوه بر این موارد به بیماران کم‌بضاعت که برای درمان هزینه کافی نداشتند با کمک آستان قدس رضوی به پزشک‌های مجرب معرفی و در شهرهای مربوطه اسکان یافته‌اند.

سپاهی خاطر‌نشان کرد: اعزام دانشجویان، ریش‌سفیدان، معتمدین، افراد کهن‌سال و شهروندان به حرم مطهر رضوی یکی دیگر از اقدامات کانون خدمت رضوی آستان قدس رضوی در این شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۷ کانون خدمت آستان قدس رضوی شهرستان سراوان در سطح استان رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

مسئول کانون خدمت رضوی سراوان اذعان کرد: توزیع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان مناطق عشایری و روستایی و همچنین ساخت سرویس بهداشتی و بهسازی و ساخت منازل مسکونی برای افراد محروم و نیازمند از دیگر اقدامات و خدمات کانون خدمت رضوی در شهرستان سراوان بوده است.

سپاهی با اشاره به خرید و توزیع ویلچر و تخت و دیگر ملزومات برای مددجویان با همکاری بهزیستی شهرستان، گفت: با همکاری سپاه شهرستانی، کمیته امداد خمینی (ره)، بهزیستی و ورزش و جوانان خدماتی برای مردم و جوانان و نیازمندان در سطح شهرستان انجام شده است.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcjovevmuqemyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما