تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۷
به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا (ع) مراسم جشنی با حضور مردم شیعه و سنی در مهرستان برگزار شد
جشن ولادت امام رضا (ع) در مهرستان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، مراسم جشن ولادت باسعادت امام رضا (ع) در مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان با حضور مردم شیعه و سنی این شهرستان برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید خوش‌رو مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهرستان در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا (ع) با بیان اینکه امام رضا (ع) در طول تاریخ نمونه و الگو بوده و رافت و مهربانی این امام بزرگوار زبانزد است بیان کرد: لقب «رضا» که به امام رضا (ع) داده شده است، به معنای تسلیم خدا بودن و راضی بودن به‌حکم خدا است.
 
وی افزود: ایام ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بازنگری و دقت در جایگاه علمی و سیره زندگی آن حضرت است تا از این مقام ارزشمند معنوی امامت بتوانیم در عرصه‌های مختلف زندگی بهره کافی و وافی را ببریم.
 
سید علیرضا میری بنجار فرمانده بسیج و سپاه مهرستان با تبریک ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) بیان کرد: میلادت باسعادت حضرت معصومه س و حضرت امام رضا علیه سلام دهه کرامت است و خدا رو شکر با همکاری دستگاه‌های اجرایی توانستیم برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان اجرا کنیم که مورد استقبال مردم قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: زندگی و سیره امام رضا (ع) بهترین الگو برای همه مسلمانان و به‌ویژه پیروان ائمه اطهار (ع) است، ایشان در علوم مختلف سرآمد بوده و هر آنچه که امامان قبل از ایشان داشته‌اند به آن حضرت رسیده است.

گفتنی است؛ در این مراسم جمعی از شاعران در مدح این امام اشعاری را سرودند که در پایان به آنها هدایایی اهدا شد و همچنین در میدان دانش مهرستان ایستگاه صلواتی برای توزیع شربت و شیرینی بین مردم شهرستان برپا شد.
 
انتهای خبر/  
 
 
  https://asrehamoon.ir/vdchvznzz23n-zd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما