تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۷
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

۱۰۱۵ نفر در سیستان و بلوچستان متقاضی دریافت تسهیلات خود مالکی شدند

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۱۵ نفر در استان برای تسهیلات خود مالکی ثبت‌نام کردند.
۱۰۱۵ نفر در سیستان  و بلوچستان متقاضی دریافت تسهیلات خود مالکی شدند
به گزارش پایگاه خبر عصرهامون، ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان خود مالکین با ۹۶۷ نفر به شهرستان زاهدان اختصاص دارد، اظهار کرد: در قالب این طرح میزان تسهیلات پرداختی به هر واحد طبق شرایط از قبل تعیین شده ۳۵۰ میلیون تومان برای مرکز استان و ۳۰۰ میلیون تومان برای سایر شهرستان‌ها بوده که بر اساس پیشرفت فیزیکی طرح در چهار گام به متقاضیان پرداخت می‌شود.
 
وی با اعلام اینکه کارمزد این تسهیلات ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت آن ۲۰ساله است، افزود: در این طرح خود مالکان برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده‌گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ‌گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، تأهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی نیز می‌شود.
 
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ثبت‌نام برای اخذ تسهیلات خود مالکین در استان همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند در سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس به آدرس https://saman.mrud.ir ثبت‌نام کرده و از این فرصت استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه خود مالکین می‌توانند با داشتن پروانه ساختمانی زمین موردنظر جهت دریافت وام اقدام کنند، گفت: در این نوع از تسهیلات، بررسی فرم «ج» و سابقه مالکیت و استفاده از تسهیلات یارانه‌ای مطرح نیست.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciuzazrt1aqz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها