تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای بریچی زابل افتتاح شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای بریچی زابل افتتاح شد.
زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای بریچی زابل افتتاح شد
عباس شیبک در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امام رضا علیه‌السلام و دهه کرامت، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای بریچی شهرستان زابل با استقبال پرشور جوانان ورزش‌دوست منطقه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای بریچی شهرستان زابل در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان به‌صورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری و دهیاری در فضایی با زیربنای هزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۶۷۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

شیبک گفت: ۱۰ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و ولادت امام رضا علیه‌السلام در سراسر استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

در آئین افتتاحیه محمد سرگزی، نماینده مردم حوزه انتخابیه سیستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، بخشدار و جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش‌سفیدان و ورزشکاران حضور داشتند.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcaw6n6y49ni61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما