تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۷
این چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران سرشار از مجاهدت‌های ملت قهرمان ایران در اثبات حقانیت مسیر انقلاب بوده است.
همه ما در قبال انقلاب مسئولیم
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، احمد شفایی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادداشتی نوشت: ایران اسلامی بزرگترین تهدید ایدئولوژیک برای تمدن پوشالی غرب به حساب می‌آید از این رو از روز‌های ابتدایی ظهور انقلاب اسلامی، دشمنان قسم خورده ما تمام تلاش خود را برای توقف این حرکت عظیمی که با رهبری عالم دینی در ایران به وجود آمده بود انجام دادند.

تمدن‌های خالی از معرفت شرق و غرب در آن زمان، تمدن اسلامی و شعار‌های الهی ملت مسلمان ایران را بر نمی‌تابید.

حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی طی ۴ دهه گذشته با وجود تمامی دشمنی‌های صورت گرفته اعجازی بزرگ به حساب می‌آید به گونه‌ای که دشمن تمامی ظرفیت ممکن را به میدان آورد؛ از جنگ نظامی مستقیم گرفته تا جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و همه ظرفیت‌های رسانه‌ای، امنیتی، سیاسی و... را به کار بست تا جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه عمیق مذهبی و الهی موفق به ارائه الگو به جهان نشود.

همه این موفقیت‌ها جز با رهبری حکیمانه امامین انقلاب، حضور مردم و یاری خداوند ممکن نبود و امروز انقلاب در جایی‌ایستاده است که با وجود همه ضربات دشمن با اقتدار رو به قله‌های جهانی در حال حرکت است.

دنیای فردا دنیای مستضعفین جهان است و انقلاب اسلامی تنها‌امید جهان برای حرکت به سمت سعادت بشری است.

سال گذشته سالی خاص در مسیر حرکت انقلاب اسلامی بود چرا که دشمنان ما که بیش از گذشته احساس ترس کرده‌اند تمام ظرفیت خود را به یکباره به میدان آوردند تا بتوانند این انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه متوقف کنند. آن‌ها همه ظرفیت‌ها و همه امکانات را تجمیع کردند و علیه ملت ایران دسیسه چیدند.

به لطف خداوند و هدایت امام خامنه‌ای عزیز و همچنین حضور بصیرانه مردم باز هم تیرشان به سنگ خورد و به عقب بازگشتند. این را بدانید که جنگ اقتصادی آخرین حرکت دشمن است و اکنون همه مردم ما در قبال فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید مسئول هستند.

همه ما با همه ظرفیت و استعدادی که داریم در قبال انقلاب اسلامی و فرمان مقام معظم رهبری مسئولیم؛ همت همه باید بر این باشد تا تورم مهار شود زیرا رشد تولید و پیشرفت به این بستگی دارد و این دو مسئله یعنی مهار تورم و رشد تولید رابطه مستقیم با هم دارند.

تحقق شعار سال یعنی شکست دشمن در مهم‌ترین عرصه جنگ امروز و اگر همه ما در این راستا تلاش بکنیم همچون گذشته دشمنان را به عقب خواهیم راند.

انتهای خبر/

  https://asrehamoon.ir/vdcfyydycw6dvya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها