تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدا؛

یادواره شهدای امنیت در مهرستان برگزار شد

یادواره شهدای امنیت باهدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در شهرستان مهرستان برگزار شد.
یادواره شهدای امنیت در مهرستان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سید علیرضا میری بنجار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با تأکید بر برگزاری یادواره‌های شهدا بیان کرد: یادآوری ارزش‌های شهدا قطعاً ضرورت دارد؛ و سیره و مرام شهدا عاملی است که می‌تواند ما را در مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی و راه اسلام و انقلاب به موفقیت برساند.
 
وی افزود: در جهانی که انسان‌ها دنبال نام و شهرت و جایگاه هستند، فرزندان ملت ایران در گمنامی زندگی می‌کنند و حافظ امنیت و آسایش مردم هستند و نام و یادشان همیشه در بین مردم شهیدپرور جاودانه است.
 
میری بنجار تصریح کرد: تکریم و احترام به خانواده شهدا که بدون هیچ چشمداشتی فرزندان خود را تقدیم این نظام و انقلاب کردند یکی از وظایف اصلی تک‌تک مسئولین است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری امام‌جمعه سراوان ضمن گرامیداشت یادواره شهدا و خصوصاً شهدای امنیت اظهار کرد: امنیتی که امروز داریم و با خیال آسوده در کنار خانواده زندگی می‌کنیم را مدیون قطره‌قطره خون شهدا هستیم که از خانواده، زندگی و جان خود گذشتند.
 
ناصردُرازهی فرماندار شهرستان مهرستان شهدای امنیت سیستان و بلوچستان را به‌عنوان مرزداران گمنام ایران یاد کر دو گفت: سیستان و بلوچستان باتوجه‌به هم مرز بودن با کشورهای پاکستان و افغانستان که گروهک‌های تروریستی در آنجا پنهان شده‌اند برای ایجاد ناامنی از مرز جنوب شرق وارد کشور می‌شوند که این شهدای امنیت با فداکردن جان خود سد راه آنها می‌شوند و ما باید قدردان این امنیت و خون پاک شهدا باشیم.
 
محمد مهرجان پدر شهید سعید مهرجان از شهدای امنیت سیستان و بلوچستان مهمان ویژه این برنامه بود و از فرزند شهیدش و همچنین خطاب به مسئولین گفت: خدا را شاکرم که فرزندی به من عطا فرمود که همچون دیگر شهدای گران‌قدر جان ناقابل خود را در راه امنیت و آرامش مردم ایران تقدیم کند و لقب پدر شهید و خانواده شهید را به ما هدیه بدهد، تنها خواسته ما از مسئولین برای حفظ خون شهدا خدمت صادقانه به مردم است.
 
گفتنی است؛ در پایان از خانواده معظم شهدا با اهدا لوح و تندیس یادبود تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcgqq9qyak93q4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها