تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان/ دستگیری ۲۴ قاچاقچی

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام چند باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش‌از یک تن و ۳۷۰ کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.
کشف یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان/ دستگیری ۲۴ قاچاقچی
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، رضا شجاعی از بروز هشت عملیات درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر طی یک هفته گذشته در مرز‌های سیستان و بلوچستان خبر داد و بیان کرد: در پی این عملیات‌ها و کمین‌های شبانه ۲۴ نفر از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند و در همین راستا بیش‌از یک تن و ۳۷۰ انواع مواد مخدر در مرز‌های استان کشف شد.

وی ادامه داد: ماموران مرزبانی سیستان و بلوچستان همچنین طی همین مدت ضمن توقیف ۳۶ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر قاچاقچیان و قاچاق کالا، موفق به کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران استان در چند کمین هدفمند با رعایت نکات امنیتی و حفاظتی در گشت‌زنی منطقه، توانستند ضمن طرد ۱۳ هزار نفر اتباع بیگانه، ۲ هزار و ۲۵۵ عدد مهمات جنگی، سه قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۵۷ عدد تیرجنگی مربوطه و همچنین ۳۷۲ رأس احشام قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را در خردادماه امسال کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به نقش ویژه مرزنشینان در تأمین امنیت مرز، این مهم را حاصل همدلی و همزبانی مرزبانان و مرزنشینان برشمرد و از تلاش‌ها و همراهی آنان با مجموعه مرزبانی تقدیر کرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcdxf0fkyt09f6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما