تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

شناخت و معرفی مکتب امام خمینی (ره) از مصادیق جهاد تبیین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: شناخت و معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) از مصادیق مهم و اصولی جهاد تبیین است که باید به آن پرداخته شود.
شناخت و معرفی مکتب امام خمینی (ره) از مصادیق جهاد تبیین است
حسین نکوئی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه حفظ آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام راحل یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی ما به شمار می‌رود، بیان کرد: سوم خرداد روز ملی مقاومت و پیروزی و نیز ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی ما محسوب می‌شود.
 
وی افزود: امروز نام امام خمینی (ره) نماد جریان قوی اسلام‌خواهی و عدالت‌طلبی در دنیاست که در حال تغییر شکل خاورمیانه و ترکیب فکری و فرهنگی جهان است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر تصریح کرد: ضروری است که تمام ابعاد شخصیتی امام خمینی رحمة الله علیه اعم از شخصیت دینی سیاسی اجتماعی عرفانی و... ایشان به مردم شناسانده شود.
 
وی با اشاره به اینکه مکتب امام خمینی (ره) تجلی اسلام ناب محمدی (ص) بود و شخصیت ایشان نیز مصداق یک انسان کامل برای بشریت بود اضافه کرد: امام راحل مختص طیف خاصی نیست بلکه برای همه قشرها به‌عنوان یک الگو مطرح است.

نکوئی گفت: امام خمینی (ره) همواره مدافع محرومان و مستضعفان بود و نجات این قشر از جامعه از دغدغه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: باتوجه‌به تهاجمات فرهنگی و تحریم‌های اخیر علیه کشورمان و کینه‌توزی‌های دشمن نسبت به انقلاب اسلامی می‌طلبد که امسال مراسم بزرگداشت بنیان‌گذار کبیر انقلاب هرچه باشکوه‌تر برگزار شود تا دشمن تصور نکنند در باورها و عقاید ملت ما و میثاقی که با امام خود بسته‌اند خللی ایجاد شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر اذعان کرد: اردوی ارتحال امام، تجدید بیعت بسیجیان با آرمان‌های بلند انقلاب و تجدید بیعت دوباره با رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی خواهد بود.
 
وی افزود: امسال بعد از ۶ سال وقفه در شهرستان، اعزام کاروان به مرقد امام رحمت‌الله علیه انجام می‌شود و بسیجیان از مسجد الزهرا سلام‌الله شهرستان اعزام شدند.
 
 این مسئول خاطرنشان کرد: بسیجیان به نمایندگی از مردم شهرستان و به‌عنوان سفیران نیک‌شهر در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام رحمت‌الله شرکت و پس ازآن‌جهت بازدید از مناطق جنگی شمال غرب در اردوی راهیان نور شرکت خواهند کرد.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcc1sqs12bqes8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما