تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر صنعتی در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام باند سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از ۱۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی توسط مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.
انهدام باند قاچاق مواد مخدر صنعتی در مرزهای سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، رضا شجاعی بیان کرد: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی دست یافتند که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند مواد مخدر را در فرصتی مناسب به‌وسیله یک دستگاه خودرو وارد کشور کنند به‌محض مشاهده مرزبانان و به علت حجم زیاد آتش آنان، زمین‌گیر و خود را تسلیم مأموران کردند.

شجاعی در این درگیری مسلحانه به موفقیت و قاطعیت مرزبانان اشاره کرد و تصریح کرد: مأموران در این عملیات موفق شدند ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی مسلح و یک دستگاه خودروی، یک قبضه سلاح کلاش، ۵ تیغه خشاب به همراه ۱۳۶ تیر جنگی کلاش و مقدار ۱۶۲ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع مرفین که در مجموع ۱۸۳ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

انتهای خبر/ ق
  https://asrehamoon.ir/vdciqzazqt1aqz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما