تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی:

مکتب امام خمینی (ره) مکتبی همیشه زنده است

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب امام خمینی (ره) مکتبی همیشه زنده است که همه مسائل را جمع‌آوری و در کنار هم قرار داد.
مکتب امام خمینی (ره) مکتبی همیشه زنده است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هدیهٔ الهی برای مردم ایران بود، بیان کرد: امام خمینی (ره) انقلابی پایه‌گذاری کرد که مرکز ثقل تفکری برای تمام ملت استکبارستیز و آزادی‌خواهان جهان شد.
 
وی افزود: ایمان به خدا باتکیه‌بر قدرت اتحاد مردم عناصر سازنده انقلاب هستند که باعث پویایی و زنده نگه‌داشتن انقلاب اسلامی شده است.
 
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضرت امام (ره) از همان آغاز به فکر جهانی کردن اسلام و انقلاب بود و دلیل تمام دشمنی‌های غرب همین تفکر جهانی کردن اسلام است چرا که غرب به دنبال غربی کردن جهان است و انقلاب اسلامی را تهدیدی جدی برای خود می‌بیند.
 
وی ادامه داد: تفکرات و واقف بودن رهبر معظم انقلاب بر تمامی حوادث و اتفاقات  و علم بالای معظم له در رویارویی با دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان در چند دهه گذشته و نشان‌دادن نقشه راه و هدف اصلی انقلاب به مردم باعث شده رهبر فرزانهٔ ما متمایز از سایر رهبران اسلامی و سیاستمداران جهان باشند همچنین رهبر انقلاب آزادانه و مستقل با پشتوانه ایمان به خدا و همراهی و همدلی مردم مقتدرانه در حال حرکت است.
 
حسین زهی اذعان کرد: همان گونه که پیامبر اسلام (ص) به دنبال یکپارچه کردن تمامی مسلمانان زیر پرچم اسلام بود حضرت امام (ره) نیز با تأکید بر وحدت کلمه و اتحاد و همدلی مسلمانان خواستار تشکیل حکومتی در راستای جهانی کردن اسلام بودند.
 
وی گفت: درس حضرت امام (ره) به تمام مردم دنیا و جهان اسلامی آزادی‌خواهی و زیر بار ظلم نرفتن باتکیه‌بر ایمان به خدا و اعتماد به مردم بود که توانست بزرگ‌ترین انقلاب عصر خود را رقم بزند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت در مسیر مکتب امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: حضرت امام مکتبی را بنا کردند که همه مسائل را جمع‌آوری و در کنار هم قرار داد و اگر ما فهم درست و خوبی از مکتب امام داشتیم خیلی سریع‌تر به اهداف انقلاب اسلامی می‌رسیدیم.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcd5f0fzyt09f6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما