تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۵۲
رئیس‌دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان:

۵ دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه‌های آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان فعالیت دارد

رئیس‌دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۵ دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فعالیت دارند.
۵ دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه‌های آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان فعالیت دارد
احمدرضا طاهری در گفتگو با عصرهامون با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان یکی از مراکز علمی است که در حوزه تقریب مذاهب اسلامی فعالیت‌ گسترده دارد بیان کرد: از اواخر سال ۹۸ فعالیت‌های تقریبی دانشگاه آزاد اسلامی در استان شکل‌گرفته است.
 
طاهری با بیان اینکه در حال حاضر ۵ دفتر تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان تأسیس شده است افزود: به‌زودی یک دفتر دیگر نیز در دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه سیستان راه‌اندازی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های متنوع تقریبی از جمله کارگاه‌های علمی در طول این چند سال توسط مدیران این دفاتر صورت‌گرفته است تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های علمی در زمینه تقریب که انجام شده راه‌اندازی برنامه علمی تقریب مذاهب اسلامی در سامانه پژوهش یار دانشگاه آزاد اسلامی است.
 
رئیس‌دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان همچنین از برگزاری همایش شهید تعلیم، تربیت و تقریب مذاهب اسلامی به یاد شهید آیت‌الله سلیمانی توسط دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خبر داد و گفت: در این همایش سخنرانان و شخصیت‌های علمی به بیان خاطرات و شخصیت علمی این شهید بزرگوار پرداختند.
 
وی افزود: همچنین در همین راستا دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان به نام دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی شهید آیت‌الله سلیمانی نام‌گذاری شد.
 
 انتهای خبر/ س
 
  https://asrehamoon.ir/vdcguq9qwak93q4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما