تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۲
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: امروز انقلابی که امام خمینی (ره) با نگاه الهی و معرفت خالص بنا نهاد، پرچم‌دار مقابله با استکبار جهانی شد.
امروز انقلاب امام راحل پرچم‌دار مبارزه با استکبار است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، احمد شفایی همزمان با سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی رحمت الله علیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز سربلندی ملت قهرمان ایران و جبهه جهانی مقاومت در تمسک به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وظیفه اول ما این است كه صلابت و ابهت و عزت انقلاب را حفظ كنیم و راه امام را با قاطعیت ادامه دهیم. امام خامنه‌ای مدظله العالی

چهاردهم خردادماه، سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و یادآور بزرگمردی از سلاله پاک رسول الله و عالم و عارف مجاهدی است که با معرفت عمیقی که از اسلام ناب محمدی داشت توانست به ملت آزاده مسلمان جهان، هویت و جایگاه ارزانی بدارد.

در برهه‌ای از زمان که جهان به بلوک شرق و غرب تقسیم می‌شد و این قدرت‌های مادی تلاش داشتند تا جهان را با سرعت به سمت تاریکی مطلق منتهی سازند؛ این امام خمینی رحمت الله علیه بود که با شعار نه شرقی و نه غربی توانست انفجاری از نور را از دل تاریکی رقم بزند و با بنا نهادن نظام مقدس جمهوری اسلامی همگان را به سمت ذات قدسی الهی دعوت و به سمت نور رهنمون سازد.

امروز سربلندی ملت قهرمان ایران و جبهه جهانی مقاومت در تمسک به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با نگاه عمیق معنوی امام راحل بنا و توسط امام خامنه‌ای مدظله العالی امتداد پیدا کرد. سربلندی ملت ایران در گذر از همه سختی‌ها، فشار‌ها و تحریم‌ها و پیشرفت و اقتدار کشور در عرصه‌های گوناگون، حاصل اصل مترقّی ولایت فقیه و مردم سالاری دینی، برخاسته از تفکر ناب و خلاقانه امامین انقلاب است.

امروز آن انقلابی که امام خمینی رحمت الله علیه با نگاه الهی و معرفت خالص بنا نهاد پرچم‌دار مقابله با استکبار جهانی گشته و توانسته است مأوا و مأمنی برای مستضعفین جهان باشد؛ مسیر حرکتی امروز ما همان مسیری است که امام راحل از سال ۴۲ آغاز و در سال ۵۷ به پیروزی رساند که با وجود گذشت بیش از ۴ دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، سیره و گفتمان امام خمینی رحمت الله علیه همچنان به عنوان سند و چشم‌انداز راهبردی مبارزه با نظام سلطه، چراغ راه ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و سایر ملت‌های مسلمان قرار دارد.

بی‌گمان امروز رمز ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی، اطاعت از ولی فقیه زمان، حفظ وحدت و بصیرت و‌ایستادگی در برابر استکبار و توطئه‌های دشمنان می‌باشد.

اینجانب ضمن بیان تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی رحمت الله علیه و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز قیام ۱۵ خرداد اعلام می‌دارم که مسیر حرکتی امام راحل، زیر سایه مقام معظم رهبری با قدرت روز افزون ادامه دارد و فرزندان ولایت زره‌ای از ارزش‌های والای اسلام و انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcjavevmuqemvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما