تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۶
سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مسجد امام حسین مهرستان گرامی داشته شد.
مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در مهرستان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، میردوست خاشی مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی شهرستان مهرستان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) بیان کرد: با ارتحال امام راحل معمار کبیر انقلاب دشمن تصورش این بود که قطار انقلاب اسلامی متوقف می‌شود؛ ولی آن مرد بزرگ فرزندانی مدیر و مدبری همچون رهبری عزیز پرورش داد و به کوری چشم دشمن قطار انقلاب همچنان به راهش ادامه می‌دهد.
 
وی افزود: امام همان شخصیتی بود که فقه را بر مبنای زمان و مکان و همچنین اجتهاد پویا را برای مردم، علما، اندیشمندان تبیین و تشریح کرد.
 
ناصردُرازهی فرماندار شهرستان مهرستان ضمن گرامیداشت ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی افزود: در آن روزها کمتر کسی در دنیا فکر می‌کرد که یک نفر بتواند حکومت هزار‌ساله شاهنشاهی و استبدادی را شکست بدهد؛ ولی حضرت امام با توکل به خدا و حمایت مردم توانست رژیم ستم‌شاهی را سرنگون و جمهوری اسلامی که بر پایه و اساس قرآن و اسلام بود را تشکیل دهد.
 
وی اظهار کرد: مسیری که امام امت برای انقلاب ترسیم کردند، سال‌هاست که ملت ایران بر اساس آن حرکت می‌کند و این راه،  خط عظمت اسلام و مسلمانان و دفاع از محرومان و مستضعفان در سراسر عالم است.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علم سپاهی امام‌جماعت مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان رحلت جان‌گداز امام راحل را تسلیت گفت و تصریح کرد: رمز پیروزی حضرت امام شجاعتشان بود و همان‌طور که در بیانات خود فرموده بودند «تنها چیزی که در مسیر انقلاب من را به ادامه راه مصمم می‌کرد نترس بودن است».
 
انتهای خبر/
 
 
  https://asrehamoon.ir/vdca06n6049ni61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما