تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱
امام جمعه سراوان گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) ترس و وحشت را به دل مستکبران دنیا انداخته است.
انقلاب اسلامی ترس و وحشت را در دل مستکبران ایجاد کرده است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: رحلت جانگداز حضرت امام را بر همه دلدادگان امام عزیز تسلیت عرض می‌نمایم، امام خمینی (ره) یک مکتب همیشه زنده در دل تاریخ است که دارای شخصیتی گسترده و ابعاد مختلف شخصیتی است، در هر بعدی از شخصیت حضرت امام اگر توجه کنیم به قله‌های وسیعی از ارزش‌ها و خوبی‌ها می‌رسیم.

وی افزود: حضرت امام در بحث عبادت و بندگی و تقوا در پیشگاه پروردگار عالم در تراز بسیار رفیعی قرار داشت، چه به جهت سیاست و شجاعت و بصیرت و علم هم در جایگاه بسیار رفیعی قرار داشت.

امام جمعه سراوان اضافه کرد: امام (ره) در بحث فقاهت و عرفان و فلسفه هم یک شخصیت ممتازی در زمام خودش بود، در بعد سیاسی حضرت امام شخصیتی ویژه داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری خاطر نشان کرد: با همه این اوصافی که در شخصیت‌ ایشان بود اما آن چیزی که برجسته بود و حضرت امام را به این سمت سوق داد و انقلاب کرد، از امت ایران یک امت به پا خاسته‌ انقلابی ساخت، این ویژگی استکبار ستیزی امام بود، امام هم به جهت سیاست و شناخت زمان و توطئه دشمنان و استکبار نسبت به ملت‌های مظلوم را خیلی خوب فهمید.

وی اذعان کرد: در مسیر استکبار ستیزی آنچه که سفارش خداوند بود به‌عنوان یک مرجع تقلید و یک شخصیت شجاع سیاسی آگاه در این مسیر قدم برداشت و ملتی را با خود همراه کرد، شاگردانی تربیت کرد و طاغوت را به زیر کشید و همه کسانی را که در دنیا دنبال این بودند که استکبار بازی را داشته باشند و بر ملت‌ها اربابی کنند، آن‌ها را به انزوا کشاند.

امام جمعه سراوان گفت: انقلاب حضرت امام یک وحشتی در دل مستکبران عالم انداخت و‌امیدی را در دل مظلومان عالم قرار داد، به این جهت حضرت امام یک شخصیت برجسته در یک تراز بسیار بالا در ابعاد مختلف بالاخص در باب استکبار ستیزی، شجاعت و شناخت زمام که این تحولات و شکستن قدرت استکبار به جهت آیت ویژگی‌های حضرت امام(ره) بود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjoveviuqemvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما