تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵
امام جمعه خاش گفت: انقلاب اسلامی یک هدیه بزرگ الهی است که با مجاهدت و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.
انقلاب اسلامی هدیه‌ای الهی برای مردم ایران بود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حجت‌السلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان بیان کرد: امام خمینی(ره) با دیدن حکومتی که بر ملت ظلم و ستم روا می‌داشتند و خود را مالک این مملکت می‌دیدند در برابر آن‌ها دست به مقاومت و مبارزه زدند.

وی افزود: حضرت امام راحل با پیش‌بینی اینکه پیروزی انقلاب حدود بیست سال می‌کشد دست به مبارزه زدند و زیر بار ظلم و ستم رژیم آن عصر نرفت و قیام ۱۵ خرداد نیز بخاطر قرارداد‌های ننگینی برپا شد که اوج بی‌عدالتی و ظلم را نشان می‌داد.

امام جمعه خاش تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) با علم ودرایتی که داشت چه در تبعید و چه زمانی که در کنار مردم بود زحمات و سختی‌های زیادی را متحمل شدند تا اینکه توانستند با رهبری‌های داهیانه خود این مردم را به پیروزی برسانند.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) با قیام خود و شکست رژیم منحوس پهلوی مردم را صاحبان اصلی این مملکت نامید و این حکومت را بر اساس آرای خود مردم پایه‌گذاری کرد.

حجت‌السلام‌والمسلمین دهقان با اشاره به انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها توسط دشمنان اذعان کرد: مردم ما با وجود تمام تحریم‌ها و دشمنی‌ها امروز پیشرفت‌های زیادی داشتند تا جایی که بسیاری از کشور‌های پیشرفته خواستار خریداری تجهیزات خود از کشور ما هستند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک هدیه بزرگ الهی است که با مجاهدت و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و امروز همه مظلومان عالم چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است.

وی گفت: حضور افراد با روحیه انقلابی در عرصه‌های مختلف سبب شکست هیبت پوشالی دشمنان می‌شود و اگر در عرصه‌های مختلف تفکر و بینش انقلابی رواج داشه باشد بدون شک در مورد مسائل اقتصادی و سایر موضوعات نیز دشمنان را به عقب خواهیم راند.

حجت‌السلام‌والمسلمین دهقان خاطرنشان کرد: بسیاری از مباحث و مشکلات کشور در حال حل شدن هستند که به شکرانه نعمت اسلام و انقلاب این اتفاقات می‌افتد در شهرستان خاش نیز پیشرفت‌های خوبی داشتیم در سال گذشته ۹۰۰ تن محصولات گلخانه‌ای صادرات انجام گرفته که گام بسیار مفید و بلندی در راستای پیشرفت شهرستان بوده است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjyvev8uqem8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما