تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۷
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، رضا شجاعی بیان کرد: مرزداران در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرز، از فعالیت باند قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی «اسفندک» شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل عبور قاچاقچیان و محموله مواد مخدر مشخص شد و مرزداران با رعایت اصول حفاظتی منطقه موردنظر را در کنترل خود قرار دادند و سوداگران مرگ با مشاهده مرزبانان عرصه را بر خود تنگ دیده و توان مقابله با مأموران را نداشتند و با برجاگذاشتن محموله از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان ادامه داد: در بررسی و پاک‌سازی منطقه مرزداران توانستند ۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند که شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

شجاعی خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی استان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند.

انتهای خبر/ ق
  https://asrehamoon.ir/vdcdxf0fsyt09s6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما