> تمامی امکانات آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در خدمت متقاضیان مهارت‌آموزی | عصر هامون
تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تمامی امکانات مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان در خدمت مهارت‌آموزی جوانان و کارجویان است.
تمامی امکانات آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در خدمت متقاضیان مهارت‌آموزی
جلیل شهریاری در گفتگو با خبرنگار عصرهامون از اعزام مهارت‌آموزان شهرستان‌های سیستان به دوره‌های تکمیلی در استان خبر داد و بیان کرد: دپارتمان تخصصی خودرو مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید سلیمانی، میزبان مهارت‌آموزان سیستان است که در پی خشکسالی‌های اخیر منطقه سیستان به دنبال معیشت جایگزین هستند.
  
وی افزود: با ارائه نسخه معیشتی جایگزین، در تلاشیم تا قدری از کم‌وکاستی‌هایی که به دلیل خشکسالی به وجود آمده را با ایجاد فرصت‌های شغلی مستقل از آب جبران کنیم.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با بیان اینکه کیفیت دادن به جمعیت با مهارت‌آموزی محقق می‌شود، تصریح کرد: از همین رو در سال جاری برای توانمند ساختن جوامع محلی به دنبال تحقق این مهم هستیم.
 
وی ادامه داد: برخی فرصت‌های مهارتی کم‌سابقه است، به‌گونه‌ای که حتی از خارج استان نیز متقاضی شرکت در آن وجود دارد که  می‌طلبد با فرهنگ‌سازی بر استقبال جوانان استان نیز افزوده شود.
 
شهریاری خاطرنشان کرد: درخشیدن جوانان استان در مسابقات ملی مهارت، مهر تأییدی بر استعداد و توانمندی جوانان استان است که از آن نباید غافل شد؛ بلکه برای آن برنامه داشت و در مسیر شکوفایی گام برداشت.

انتهای خبر/ ق https://asrehamoon.ir/vdcewz8zejh8pxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما