ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> نظارت و کنترل بیش از ۱۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در سیستان و بلوچستان | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴
مدیرکل راهداری سیستان و بلوچستان از اجرای طرح نظارت بر یک هزار و ۵۱۲ دستگاه حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در حوزه تحت پوشش این اداره طی دو‌ماهه سال جاری و افزایش ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
نظارت و کنترل بیش از ۱۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با اشاره به اجرای طرح فوق در قالب ۸۹ مانور، اظهار داشت: باتوجه‌به اهمیت ایمنی در سفر و ضرورت ارتقای ایمنی مسافران گشت‌های طرح کنترل و نظارت در محورهای پر تردد استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: این طرح باهدف بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، توسط این اداره کل و با همکاری پلیس‌راه استان به‌صورت مستمر در حال اجرا است .

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل‌ونقلی در دستور کار قرار دارد.

کرد در خاتمه یادآور شد: نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناساییتخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رأی لازم صادر شود.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgnq9qwak93w4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما