وزیر کشور گفت: گروههای تروریستی بدانند که دستگاههای اطلاعاتی و انتظامی ما آنها را رها نخواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، احمد وحیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره حادثه تروریستی روز گذشته در کلانتری ۱۶ زاهدان با تأکید بر اینکه نیروهای کلانتری باقدرت برخورد کردند، بیان کرد: اتفاق روز گذشته یک اتفاق تروریستی بود و در واقع این افراد بهعنوان مردم عادی وارد شده و بعد یک کار تروریستی را شکل دادند.
وی تأکید کرد: گروههای تروریستی که چنین فعالیتهای تروریستی دارند، بدانند که دستگاههای اطلاعاتی و انتظامی ما آنها را رها نخواهند کرد.
وزیر کشور تصریح کرد: ما از دولت همسایه انتظار داریم از مرزها مراقبت و آنها را کنترل کند.
وحیدی تأکید کرد: با افرادی که از فرای مرزها آمده بودند، برخورد میشود.