تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۲
داستان کنده‌کاری و حفاری خیابان‌های جنوب شرق همچنان ادامه دارد؛

جولان بی‌برنامگی در ناهماهنگی شهرداری زاهدان با ادارات و شورای ترافیک

عملیات اجرایی باقی‌مانده طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب چهارراه رسولی زاهدان، پس از اخذ مجوز شورای ترافیک آغاز می‌شود.
جولان بی‌برنامگی در ناهماهنگی شهرداری زاهدان با ادارات و شورای ترافیک
به گزارش خبرنگار عصرهامون، آسفالت‌های کنده شده، فاضلاب‌های روباز، برخاستن خاک و نشستن گرد آن روی میوه‌جات و دستگاه‌های کسبه از جمله مشکلاتی است که به آن توجه نمی‌شود.

یکی از مشکلاتی که اجرای فاضلاب زاهدان برای شهروندان به وجود آورده تخریب نوار حفاری در چهارراه رسولی که یکی از اماکن پرتردد و گردشگر در زاهدان است، مسئله‌ای که طبق وعده‌ها تا ۴۵ روز آینده برطرف می‌شود.
عدم هماهنگی میان دستگاه‌ها سبب شده تا هر از چند گاهی برخی خیابان‌های شهر شاهد کنده‌کاری‌های متعدد باشد.
 
سارانی یکی از شهروندان زاهدانی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: بیش از چند هفته است که شرکت آب و فاضلاب برخی کوچه‌های این خیابان را حفاری کرده؛ اما باگذشت این مدت هنوز هم آسفالت این منطقه ترمیم نشده است.
 
وی افزود: ترمیم‌نکردن به‌موقع آسفالت، موجب شده تا خسارات زیادی به خودروهای ساکنین این منطقه وارد شود.
 
جمع‌آوری طرح فاضلاب چهارراه رسولی در انتظار مجوز شورای ترافیک
علی کاوه معاون توسعه و بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: خط اصلی شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول ۹۰۰ متر باتوجه‌به حجم ترافیکی بالا در محدوده چهارراه رسولی به دلیل عدم بروز اختلال در رفت‌وآمد مردم شب اجرا شده است.
    
 وی افزود: اما برای ادامه کار و اجرای شبکه‌های فرعی منشعب و نصب انشعابات مربوطه نیاز به مسدودکردن معبر هست که به همین دلیل برگزاری جلسه هماهنگی شورای ترافیک توسط شهرداری انجام خواهد شد.
 
معاون توسعه و بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: عملیات اجرایی باقی‌مانده طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب در محدوده چهارراه رسولی، پس از اخذ مجوز از سمت شورای ترافیک شهرستان زاهدان بدون اتلاف وقت آغاز می‌شود.
 
وی گفت: تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی شرکت آبفا بسیج و آماده‌به‌کار است و ما در تلاشیم که بلافاصله بعد از اخذ مجوز توسط شورای ترافیک در مدت‌زمان حدودٱ ۴۵ روزه تمامی این چاله‌ها را ترمیم کنیم.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciprazzt1aqv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما