تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۱
امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد حضرت محمد (ص) زاهدان:

دیدار با رهبر انقلاب اسلامی منادی وحدت است

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد حضرت محمد (ص) زاهدان گفت: دیدار با رهبر انقلاب اسلامی را باید به فال نیک گرفت این دیدار منادی وحدت است.
دیدار با رهبر انقلاب اسلامی منادی وحدت است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون مولوی گرگیج در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: دیدار با مقام معظم رهبری بسیار باعث خوشحالی است این دیدار تجدید بیعت است و ای‌کاش این اتفاق مهم زودتر برای مردم این استان عملی می‌شد، بر توجه به اتفاقاتی که یک سال گذشته در استان رخ داد این دیدار برای مردم استان لازم و ضروری بود.
 
وی ادامه داد: هرچند که ملاقات با رهبر معظم انقلاب اسلامی آرزوی دیرینه مردم سیستان و بلوچستان بود و آرزو داشتیم که این دیدار زودتر از اینها اتفاق بیفتد هرچند که با تأخیر این دیدار عاشقی رقم خورد؛ ولی به لطف خدا اتفاق افتاد و از خواهرم و برادران اهل‌سنت نیز در این دیدار دعوت به‌عمل‌آمده است.
 
امام‌جمعه مسجد حضرت محمد (ص) تصریح کرد: به‌عنوان یک‌عالم و طلبه بسیار باعث خرسندی من بود که برای دیدار با رهبر انقلاب اسلامی دعوت شدم، زمانی که برای این دعوت با من تماس گرفته شد درخواست دادم که همراه من خانواده‌ام نیز در این ملاقات حضور داشته باشند.
 
وی افزود: این دیدار را باید به فال نیک گرفت این دیدار منادی وحدت است مقام معظم رهبری مدتی در استان ما بودند و شناخت کاملی از قوم بلوچ و سیستانی دارند و اشراف کامل به مسائل استان دارند.
 
مولوی گرگیج تشریح کرد: مشکلات سیستان و بلوچستان همواره از دغدغه‌های اصلی رهبری است و دغدغه‌ای که نسبت به این استان مظلوم دارند نسبت به سایر استان‌ها ندارند همیشه و در بیانات خود از مشکلات مردم این استان نقل می‌کند.
 
وی گفت: مقام معظم رهبری مدظله عالی سیستان و بلوچستان را پایتخت وحدت مردم نامیده‌اند دیدار نزدیک با رهبر عزیزمان، این حضور خاری در چشم دشمنان داخلی و خارجی این مملکت است این دیدار را باید به فال نیک گرفت و باقدرت و قوت بیشتر به‌پیش رفت.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdccx1qs42bqem8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما