کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر:

 مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند  

6 فروردين 1403 ساعت 15:58

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: انتظار است مردم، به‌عنوان صاحبانِ حق، در جهت تحقق شعار سال، ضمنِ مطالبه‌گری، وارد میدان شده و تمام سرمایه و توان خود را به کار گیرند.
 
 


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار پهره ضمن تبریک سال جدید که با ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی مقارن شده است، بیان کرد: آرزوی طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از خداوند متعال، سالی توأم با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همه ملت ایران به‌ویژه مردم شریف ایرانشهر مسئلت دارم و عزت، عظمت و اقتدار روزافزون ملت ایران را از خداوند متعال خواستارم.
 
وی افزود: انتظار است مردم، به‌عنوان صاحبانِ حق، در جهت تحقق شعار سال، ضمنِ مطالبه‌گری، وارد میدان شده و تمام سرمایه و توان خود را به کار بگیرند.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: از مسئولان نیز درخواست می‌کنم در جهت تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) و عملیاتی‌کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری وظایف خودشان را انجام داده، تلاش خود را مضاعف کنند.
 
 وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی در سالهای اخیر، به‌نوعی مهم‌ترین رنجش مردم بوده و تمام مسئولین باید به جهت برطرف‌کردن این مشکل اقتصادی مردم، تمام همت و تلاش خودشان را کنند.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در محدوده جغرافیایی ایران اسلامی ما، هیچ‌کس به‌اندازه مقام معظم رهبری، قدردان این مردم نبوده است و از همین جهت هم شما می‌بینید همه شعارهای سال‌های اخیر، دررابطه‌با معیشت و مشکلات اقتصادی مردم قرار دارد.
 
 وی گفت: امسال نیز که سال جهش تولید با مشارکت مردم است، به‌نوعی مردمی‌سازی اقتصاد است و باید از توان و ظرفیت مردم استفاده بکنیم.
 
بزمانی عنوان کرد: مسئولین ضمن احصاء و شناخت ظرفیت‌های مردم، ورود سرمایه‌های مردمی به بخش تولید را بسترسازی کرده و فضای کسب‌وکار را تسهیل کنند.
 
 وی با اشاره به هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری از جمله مهار تورم و نزدیک بودن به قله‌های پیشرفت، اظهار کرد: در بحث انتخابات، دشمن تلاش می‌کرد که حضور و مشارکت مردم را کمتر داشته باشیم که الحمدلله با تیزهوشی مقام معظم رهبری، حضور و مشارکت ۴۱ درصدی مردم را شاهد بودیم.
 
امام جمعه ایرانشهر اضافه کرد: از رهنمودها و عنایات مقام معظم رهبری به جهت پدری، عاطفه، مِهر و علاقه‌مندی که نسبت به مردمان استان سیستان و بلوچستان دارند و در آغازین روزهای سال هم به تلخی‌های سال گذشته اشاره کردند که یکی از آنها، سیل بلوچستان بود، تشکر می‌کنیم و امیدواریم که سایه مقام معظم رهبری بر سر این مردم مستدام باشد.
 
 بزمانی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان نیز صمیمانه تشکر و قدردانی خودشان را بابت این نگاه، از مقام معظم رهبری دارند و امید است با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) موفق و موید باشید.
 
انتهای خبر/


کد مطلب: 167844

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/167844/مردم-صاحبان-حق-جهت-تحقق-شعار-سال-تمام-توان-خود-کار-گیرند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir