کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باهدف قدردانی از پاسخ موشکی سپاه پاسداران صورت گرفت؛

تجمع حمایتی مردم پسکوه به شکرانه عملیات «وعده صادق»

27 فروردين 1403 ساعت 12:00

مردم بصیر و آگاه بخش پسکوه در حمایت از اقدام تنبیهی دلاور مردان سپاه پاسداران و به شکرانه انجام عملیات وعده صادق تجمع کردند.


به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از شستون، قشرهای مختلف مردم عصر یکشنبه با در دست داشتن پرچم پر افتخار و مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور حمایت از عملیات غرورآفرین ایران علیه رژیم سفاک صهیونیستی در پسکوه تجمع کردند.

 
اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی در خصوص شهدا، سپاه پاسداران، سخنان مقام معظم رهبری و عکس‌هایی از شهدای مدافع وطن و حرم، از اقدام سپاه قدردانی کردند.
 
همچنین فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم این بخش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اقدام متقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ موشکی و پهپادی به تجاوز صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در کشور سوریه طنین‌انداز شد.
 
 بخشدار پسکوه در این مراسم گفت: این ضربه بزرگ الهی غیورمردان انقلابی ایران اسلامی بر صورت نحس استکبار جهانی و پاسخ به ددمنشی‌های مستمر آنها مبارک باشد.
 
وی بیان کرد: امروز مسیر، مسیر صحیح و امامت و ولایت است که امتی بصیر و پا در رکاب دارد، باید امت در کنار و در رکاب او بصیر، آگاه و صبور باشند.
 
بخشدار پسکوه تأکید کرد: مردمی که فرعون‌ها و نمرودهای زمان آنها را زیر پاهای استکباری خود مچاله می‌کردند با انقلاب اسلامی ما بیدار شدند انقلابی که توسط رهبری آگاه و بصیر و مردمی آگاهی و پا در رکاب رقم خورد.
 
رئیسی عنوان کرد: این پیروزی و اقدام میان راهی و ابتدایی برای اضمحلال این غده سرطانی و ایاد نحس استکبار جهانی امروز رقم خورد.
 
وی تصریح کرد: همین‌ها هستند که با اقتصاد، فرهنگ و عفت ما بازی می‌کنند لذا باید همچنان که سربازان انقلابی ما امروز پوزه دشمن را در فیزیک جغرافیا به خاک کشیدند در عرصه‌های بصیرتی و آگاهی بخشی نیز نقش آفرینی لازم ‌را داشته و با اتحاد و فرمانبرداری از رهبر انقلاب شاهد شکوفایی انقلاب، تربیت انقلابی جوانان و نوجوانان باشیم.
 
انتهای خبر/ 


کد مطلب: 168188

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/168188/تجمع-حمایتی-مردم-پسکوه-شکرانه-عملیات-وعده-صادق

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir