تاریخ انتشار :جمعه ۸ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۲۰:۳۸
بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان؛

کاهش ساعت کاری ادارات سیستان‌وبلوچستان

به‌دنبال افزایش دمای هوا و با هدف مدیریت مصرف انرژی و صرفه‌جویی در منابع آب، ساعت پایان فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه ۹ خردادماه، ۲ ساعت زودتر تعیین شد.
کاهش ساعت کاری ادارات سیستان‌وبلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهامون» به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان و در پی شدت گرمای هوا، پایان ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها و شهرداری‌های استان در روز شنبه مورخ ۹ خردادماه ۱۴۰۵، ساعت ۱۱ تعیین شد.

بر اساس این اطلاعیه، این تصمیم باهدف مدیریت مصرف برق، صرفه‌جویی در مصرف آب و کمک به پایداری خدمات‌رسانی در سطح سیستان و بلوچستان اتخاذ شده است.

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است: دستگاه‌های عملیاتی و مراکز ارائه‌دهنده خدمات ضروری از جمله مراکز نظامی و انتظامی، امدادی، آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و سایر مجموعه‌های خدمات‌رسان، طبق روال معمول و بر اساس نحوه فعالیت تعریف‌شده، به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.

روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان در پایان ضمن درخواست از شهروندان برای همراهی در مدیریت مصرف انرژی، از مردم خواست با صرفه‌جویی در مصرف برق و آب، زمینه پایداری خدمات عمومی را فراهم کنند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcauon6y49nao1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

با توجه به شعار سال «سرمایه‌گذاری برای تولید»، به‌نظر شما اولویت‌دارترین حوزه سرمایه‌گذاری در استان سیستان و بلوچستان کدام است؟
۱.فناوری‌های نوین کشاورزی و فرآوری محصولات بومی (مانند خرما، پسته، گیاهان دارویی و ماهی)
۲.صنایع غذایی دانش‌بنیان با محوریت سلامت (مثل تولید نان‌های درمانی، مکمل‌های گیاهی و نوشیدنی‌های غنی‌شده)
۳.توسعه صنایع کوچک و متوسط با مزیت صادراتی (مثل صنایع دستی، پوشاک محلی، محصولات دریایی و معدنی)
۴.زیرساخت‌های فناورانه و نوآورانه (مثل شهرک‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد، خانه‌های خلاق و آزمایشگاه‌های صنعتی)