تاریخ انتشار :شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۹:۱۵
ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان خبر داد:

تعطیلی زودهنگام دستگاه‌های اداری سیستان‌وبلوچستان در روز یکشنبه

ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان از تعطیلی دستگاه‌های اداری این استان در روز یکشنبه ۲ ساعت زودتر از وقت اداری معمول خبر داد.
تعطیلی زودهنگام دستگاه‌های اداری سیستان‌وبلوچستان در روز یکشنبه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهامون»، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و در پی شدت گرمای هوا، همچنین با هدف مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی در مصرف آب، ساعت پایان فعالیت دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها و شهرداری‌ها در روز یکشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۵، ساعت ۱۱ صبح تعیین شد.

بر این اساس، فعالیت این دستگاه‌ها در روز یادشده ۲ ساعت زودتر از وقت اداری معمول به پایان خواهد رسید.

در عین حال، دستگاه‌های عملیاتی و مراکز ارائه‌دهنده خدمات ضروری از جمله مراکز نظامی و انتظامی، نیروهای امدادی، آتش‌نشانی، واحدهای اتفاقات آب، برق و گاز و سایر بخش‌های خدمات‌رسان، طبق روال معمول و بر اساس برنامه کاری تعریف‌شده، به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.

در این اطلاعیه همچنین از شهروندان خواسته شده است با توجه به افزایش مصرف و به منظور پایداری خدمات و پیشگیری از قطعی برق و آب، در مصرف این حامل‌ها صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

 سیستان و بلوچستان با بیش‌از سه میلیون و ۳۳۷ هزار نفر جمعیت،‌ جوانترین استان کشور محسوب می شود؛ حدود ۷۰ درصد جمعیت این خطه را جوانان کمتر از ۳۰ سال تشکیل می‌دهند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcft1dyvw6dc1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

با توجه به شعار سال «سرمایه‌گذاری برای تولید»، به‌نظر شما اولویت‌دارترین حوزه سرمایه‌گذاری در استان سیستان و بلوچستان کدام است؟
۱.فناوری‌های نوین کشاورزی و فرآوری محصولات بومی (مانند خرما، پسته، گیاهان دارویی و ماهی)
۲.صنایع غذایی دانش‌بنیان با محوریت سلامت (مثل تولید نان‌های درمانی، مکمل‌های گیاهی و نوشیدنی‌های غنی‌شده)
۳.توسعه صنایع کوچک و متوسط با مزیت صادراتی (مثل صنایع دستی، پوشاک محلی، محصولات دریایی و معدنی)
۴.زیرساخت‌های فناورانه و نوآورانه (مثل شهرک‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد، خانه‌های خلاق و آزمایشگاه‌های صنعتی)