بخشدار مرکزی شهرستان خاش در دیدار با مسئولان سپاه شهرستان، بر تقویت همکاریهای دوجانبه برای اجرای پروژههای محرومیتزدایی و زیرساختی در مناطق روستایی جهت رفاه حال مردم و توسعه پایدار و همهجانبه این بخش تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصرهامون» به نقل از تفتانما، مهشید چالیش، با قدردانی از نقشآفرینی مؤثر سپاه پاسداران در توسعه مناطق روستایی بیان کرذ: سپاه پاسداران بهعنوان نهادی انقلابی، همواره در خط مقدم خدمترسانی به مناطق کمبرخوردار حضور داشته است. رویکرد ما در بخشداری مرکزی، تسهیلگری و ایجاد هماهنگی حداکثری میان دستگاههای اجرایی و مجموعه جهاد سازندگی سپاه است تا سرعت اجرای پروژههای عمرانی در روستاها دوچندان شود.
بخشدار مرکزی خاش با اشاره به اولویتبندی نیازهای مناطق روستایی تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل کارگروههای میدانی و اشتراک ظرفیتهای بخشداری و سپاه، بتوانیم در اجرای پروژههای خرد و کلان، نتایج ملموسی را برای مردم عزیز روستاها رقم بزنیم.
در این نشست، ابوذر جوادی مقدم، جانشین فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز ضمن استقبال از نگاه توسعهمحور بخشدار مرکزی، بر آمادگی کامل ردههای سپاه برای مشارکت فعال در طرحهای عمرانی بخش مرکزی تأکید کرد.
همچنین سعید خسروی، معاون جهاد سازندگی سپاه شهرستان خاش گزارشی از اقدامات صورتگرفته ارائه داد و بر تعامل مستمر با مجموعه بخشداری مرکزی برای رفع چالشهای زیرساختی روستاهای تابعه تأکید کرد.
این جلسه با توافق طرفین بر سر تشکیل کارگروه مشترک جهت نظارت بر روند پیشرفت پروژهها و بررسی میدانی مشکلات مناطق روستایی به پایان رسید.