کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروژه خارج کردن رقبا توسط هاشمی کلید خورد

آغاز تماس ستادهای هاشمی برای جذب اطرافیان قالیباف و رضایی

سايت خبری شبکه خبری دانا , 24 ارديبهشت 1392 ساعت 14:27

از روز گذشته اطرافیان هاشمی رفسنجانی که فعالیت جدی انتخاباتی خود را آغاز کرده اند سعی دارند با ارتباط گیری و تماس با اطرافیان محمد باقر قالیباف و محسن رضایی با پیشنهاد دادن وعده های مختلف و تطمیع، آنها را از دور رقابت با هاشمی خارج کنند.


به گزارش عصر هامون، از روز گذشته اطرافیان هاشمی رفسنجانی که فعالیت جدی انتخاباتی خود را آغاز کرده اند سعی دارند با ارتباط گیری و تماس با اطرافیان محمد باقر قالیباف و محسن رضایی با پیشنهاد دادن وعده های مختلف و تطمیع، آنها را از دور رقابت با هاشمی خارج کنند.

برخی اخبار حکایت از آن دارد که اطرافیان هاشمی با وعده دادن پست های مختلف از جمله معاون وزیر ، مدیریت های مختلف، فرمانداری و سمت های مختلف دیگر در دولت احتمالی هاشمی به افراد درجه ۲ و ۳ فعال در ستادهای رضایی و قالبیاف ، تا حدودی نیز توانسته اند تعدادی از افراد را جذب و برای همکاری نرم کنند.

آنها همواره اینگونه القا می کنند که رضایی و قالیباف نیز بازوی هاشمی هستند بنابراین برای شما نیز بهتر است که با هاشمی رفسنجانی همکاری کنید و وارد رقابت با وی نشوید.

همچنین در این دیدارها و مذاکرات به اطرافیان قالیباف و رضایی تاکید شده است که قالیباف حتما در دولت هاشمی مسئولیت خواهد گرفت.


کد مطلب: 229

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/229/آغاز-تماس-ستادهای-هاشمی-جذب-اطرافیان-قالیباف-رضایی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir