تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۳
سرمربی تیم ملی والیبال پس از شکست مقابل آلمان گفت: حالا باید درس‌هایی که از لیگ جهانی گرفته‌ایم را برای مسابقه‌های قهرمانی آسیا به کار ببریم.
ولاسکو:‌ از درس‌های لیگ جهانی برای قهرمانی آسیا بهره می‌بریم
به گزارش عصر هامون، خولیو ولاسکو سرمربی تیم مملی والیبال ایران پس از شکست مقابل آلمان گفت: ما در دریافت خوب نبودیم، ولی مشکل در همه جای تیم وجود داشت. در حمله و سرویس هم عملکرد مطلوبی نداشتیم. همان طور که گفته بودم تمام بازی‌های لیگ جهانی می‌تواند درس‌های برای یادگیری داشته باشد. ما به تعطیلات می‌رویم اما مطمئن باشید بعد از این تعطیلات حتما درباره این بازی بحث می‌کنیم و سعی می‌کنیم با بازیکنان درس‌هایی از آن بیاموزیم.

وی افزود: از نتایجی که تاکنون در لیگ جهانی گرفته‌ایم خوشحالم و حضور در این رقابت‌ها خیلی برای ما مفید بود. الان هدف قهرمانی در مسابقه‌های آسیایی پیش روی ماست و فکر می‌کنم با شرایط متفاوتی نسبت به دو سال قبل روبه‌رو هستیم. برخی فکر می‌کنند چون ما صربستان و ایتالیا را شکست دادیم در آسیا می‌توانیم خیلی راحت موفق شویم اما من مطمئن هستم تیم‌های ژاپن چین استرالیا و کره جنوبی با انگیزه زیادی به مسابقه‌های آسیایی می‌آیند تا قهرمان دوره قبل و همچنین تیمی که در لیگ جهانی نتایج خوبی گرفته را شکست دهند. این کار ما را سخت می‌کند همان طور که گفتم باید درس‌های زیادی از شکست‌ها بگیریم و در مهم‌ترین هدف بعدی یعنی مسابقه‌های قهرمانی آسیا عملکرد بهتری داشته باشیم.

ولاسکو در پایان گفت: خوشحالم که بازیکنانم لیگ جهانی را با نتایج خوبی پشت سر گذاشتند و امیدوارم که درس‌های خوبی گرفته باشند و از این پس عملکرد بهتری هم ارائه دهند. همچنین به تیم آلمان هم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcc.oq0a2bqsmla82.html
منبع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما